چطور همسرمان را جذب کنیم

چطور همسرمان را جذب کنیم

برای این‌که جذابیت‌های همسران برای یکدیگر حفظ شود، باید راهکارهایی که در ادامه مطرح می‌شود، به کار گرفته شود. با توجه به نکات مطرح شده، اگر چند سالی از شروع زندگی مشترک‌تان گذشته است، این 9 توصیه را با دقت بیشتری بخوانید و به آن‌ها عمل کنید.


1-زمانی در هفته را فقط با همسرتان باشید: شما احتیاج دارید که زمان‌هایی در هفته را فقط به خودتان و همسرتان اختصاص دهید. با هم توافق کنید و در یک وقت مشترک هفتگی فقط به خواسته‌های همدیگر اهمیت دهید و نه چیز دیگر.


2-با هم و بدون بچه‌ها بیرون بروید: بدون بچه‌ها با یکدیگر قدم بزنید و صحبت کنید. این کار می‌تواند بسیاری از خاطرات خوش گذشته را دوباره زنده و شما را مثل روزهای گذشته عاشق هم کند.


3-همیشه حرف‌های تازه داشته باشید: برای این که با هم حرف بزنید، باید حرف تازه ای داشته باشید. به همین دلیل حتی اگر شده در حد یک لطیفه یا خبر جدید حرف تازه داشته باشید که برای همسرتان تعریف کنید. اگر اهل مطالعه باشید، هیچ مشکلی برای پیدا کردن موضوع در این باره نخواهید داشت.

این مطلب مرتبط را بخوانید: چگونه زنم را عاشق خودم کنم


4-مانند تازه ازدواج‌ها رفتار کنید: لباس‌های جذاب بپوشید. به خودتان برسید و برای رابطه زناشویی اهمیت قائل باشید. آن‌گونه رفتار کنید که انگار تازه عقد کرده‌‌اید و همسرتان برای‌تان یک فرد شگفت انگیز است. این یکی از رمز و رازهای رهایی از دلزدگی در زندگی مشترک است.


5-از زبان عشق کمک بگیرید: زبان‌های پنج گانه عشق سرشار از ارادت، صمیمیت و احساساتی است که از قلب‌تان نشات گرفته است. زبان‌های پنج گانه عبارت اند از: وقت گذاشتن برای یکدیگر، گفتن کلمات تایید آمیز، تماس فیزیکی، هدیه دادن و خدمت به یکدیگر. جست وجو کنید که زبان عشق همسرتان کدام است و با آن زبان با او صحبت کنید تا زندگی‌تان، رنگ خوشبختی و آرامش بگیرد.


6-یادداشت‌های عاشقانه بنویسید: یادداشتی عاشقانه که لای یک صفحه کتاب، زیربشقاب یا روی در یخچال قرار داده شده است، حس بسیار خوبی برای همسرتان ایجاد می‌کند و مسلما در هنگام خواندن آن لبخند تحسین برانگیزی بر لبان او خواهد نشاند.

این مطلب مرتبط را بخوانید: روش های وابسته کردن شوهر


7-تماس چشمی برقرار کنید: هیچ وقت نگاهتان را از یکدیگر ندزدید و اگر در روز، دقایق اندکی در کنار یکدیگر هستید، همان لحظات را با عشق و آرامش به چشمان یکدیگر خیره شوید و لبخند بزنید.


8-او را غافل گیر کنید: تلاش کنید با برنامه‌ریزی تفریحی متفاوت، رفتن به خانه یک دوست یا خرید هدیه، همسرتان را غافل گیر کنید. احساسی که افراد در چنین مواقعی تجربه می‌کنند، بسیار پایدارتر و تاثیرگذارتر از زمان‌های دیگر است.


9-شنونده خوبی باشید: تا به حال مطالب زیادی در همین صفحه درباره اصول گفت و گو با همسر چاپ شده است که به نظرم لازم است سه مورد از آن‌ها را یادآوری کنم: خاطرات تلخ و منفی گذشته را برای یکدیگر دایم زنده نکنید، شنونده خوبی برای حرف‌های همدیگر باشید و بدون قضاوت، توهین و سرزنش، صحبت‌ های همسرتان را بشنوید.

این مطلب مرتبط را بخوانید :

چطور همسرمان را به خود علاقه مند کنیم

منبع : روزنامه خراسان

 

این مطلب در تاریخ 2019-04-23 17:32:04منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
3667





نظر شما در مورد مطلب چطور همسرمان را جذب کنیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رابطه جنسی در نامزدی
رابطه جنسی در نامزدی

اشتباهات در روابط عاطفی
اشتباهات در روابط عاطفی

عفونت کاندیدا در ناحیه تناسلی زن و مرد
عفونت کاندیدا در ناحیه تناسلی زن و مرد

قرص برای افزایش میل جنسی زنان
قرص برای افزایش میل جنسی زنان

اشتباهات در استفاده از زبان بدن
اشتباهات در استفاده از زبان بدن

زن جوان: وقتی داخل خانه شدم دیدم ماساژور یک مرد است!
زن جوان: وقتی داخل خانه شدم دیدم ماساژور یک مرد است!










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

599

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266464252

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام