مشاور سنتر

حالت خوابیدن زن و شوهر بعد از رابطه زناشویی

حالت خوابیدن زن و شوهر بعد از رابطه زناشویی

نحوه بغل کردن همسر هنگام خواب خصوصا بعد از رابطه زناشویی اهمیت زیاد دارد ، خوابیدن زن و شوهر کنار هم بعد از نزدیکی

در آغوش هم خوابیدن 

در این وضعیت یکی از زوجین دیگری را از پشت در اغوش می گیرد، این مدل از خوابیدن می تواند نشانگر وابسته‌گي فرد بغل کننده باشد و اما این شرایط بیش تر در زوج های جوان دیده ميشود و در فرد حس امنیت و دلبستگی را به وجود می آورد که براي کاهش استرس بسیار مؤثر است

حالت بودایی 

زوجینی که پشت به پشت هم می خوابند در این گروه از خواب قرار می گیرند انجام پی در پی این مدل به معنای این است که زوجین هنوز نسبت به هم تعهد و وابسته‌گي دارند. 

جدا از هم 

این وضعیت خوابیدن ازطرفی هم می تواند به معنای ملاحظه کاری و از طرف ديگر نوعی راحت کردن خود از دیگری و داشتن خوابی راحت باشد. در این مدل اشخاص جدا از هم می خوابند به گونه ای که هر کدامیک در یک سمت از تخت قرار می کیرند و هیچگونه تماس جنسی با هم ندارند. 

به هم چسبیدن پا 

در این وضعیت زوجین تفاوت و تنش اندک بین خود را نشان می‌دهند این مدل از خوابیدن بیش تر در زوجینی است که با یکدیگر بحث و اختلاف دارند امّا چسبیدن پا بازهم علامت خوبی است و به این معنی است که می توان همه چیز را مانند قبل کرد. 

خوابیدن شاهانه 

در این وضعیت فرد به پشت می خوابد و زوج به شانه های وی تکیه ميدهد در این مدل ما شاهد وابسته‌گي فرد تکیه دهنده به طرف مقابل هستیم در واقع این مدل خوابیدن بیانگر تعهد و اطمینان بین دو طرف است. 

بیشتر بدانید : انواع روش های بغل کردن همسر

گفته می شود وقتی در خواب عمیق هستیم بخش ناخودآگاه ما خود را بروز می دهد. مثلا می گویند آنها که روی شکم می خوابند بازیگوش و خونگرم هستند و آنها که بر پشت شان می خوابند ساکت و با ثبات و جدی هستند. نحوه خوابیدن یک زوج در رختخواب می تواند اصلا یک شکل نباشد. در طی روزهای مختلف یا حتی در دوره های مختلف زندگی زناشوی فرق کند. ولی اگر کمی بیشتر به این موارد دقت کنیم شاید بتوانیم مثل روانشناسان و رفتارشناسان، متوجه جزئیاتی شویم که گوشه ای از حقیقت رابطه ما را تصویر می کند.

1- محافظت

بغل کردن بعد از رابطه زناشوییخوبیدن بعد از سکسخوابیدن کنار همسر




تصویر بالا که شبیه کنار هم چیده شدن قاشق هم نامگذاری شده است از نظر روانشناس مسائل زناشویی Corrine Sweet : « در حقیقت اعلام نوعی محافظت از دیگری است. حدود 20 درصد زوج ها این نوع کنار هم خوابیدن را تکرار می کنند و از حالت های مورد علاقه مردان است. هر چند بعضی زنان نیز دوست دارند نقش محافظ مردان شان را ایفا کنند»

2 – گره خوردن

گره خوردن بغل کردن




در تصویر بالا، در هم تنیدن بیشتر مربوط به دوران اولیه زناشویی است که عشقبازی و احساسات عاطفی حرف اصلی را می زند. در هم غلطیدن و گره خوردن پاهای زوج ها در دقایقی قبل از به خواب رفتن، نشانهِ خوبی از استحکام رابطه است. رابطه ای که صمیمت و استقلال فردی را همزمان در خود دارد.



3- اعتماد

بغل کردن همسر



پشت به نفر دوم خوابیدن ولی چسباندن بدن به همدیگر خوب است ولی زیاد غیرعادی نیست. معمولا زوج هایی که به تازگی زندگی مشترک را شروع کردند اینطور می خوابند و حدود یک سال تاریخ مصرف دارد.

در تصویر سمت راست تماسی بین بدن شان نیست و این البته خیلی هم خوب است. بر اساس جمعبندی تحقیق Corrine Sweet روانشناس، نشانه اعتمادی است که یک زوج به هم دارند و شبیه همان حس تصاویر قبلی است که گویای وابستگی زوج ها و همزمان نشانه استقلال شان است.



4 -بغل

خوابیدن در آغوش همسر




این حالت از نظر روانشناس و مشاور خانوادگی Shirley Glass در بغل همدیگر خوابیدن، حکایت عاشقانه های اولیه است و البته درجه بالای از رفاقت و صمیمیت است.



5 – تماس فیزیکی

تماس فیزیکی زن و شوهر




تماس پا یا تنیدن پاها در همدیگر، نشانه دوستی و صمیمیت است و اینکه زوج ها در زندگی همراه و همنظر و هم سلیقه هستند. به نوعی نیز گویای این حقیقت است که یکی از آنها عطش بیشتری برای دریافت عاطفه و حتی میل جنسی دارد.



6 – تسلط

 

آغوش بعد از رابطه جنسی




گرفتن فضای بیشتری از تختخواب می تواند نشانه تسلط یکی از دو نفر باشد، البته اگر سرها در تخت مساوی هم باشند این خطر و نگرانی می تواند کمتر باشد. اما اگر یکی از زوج ها بدون توجه به دیگری بخوابد و حتی طرف مقابلش را به گوشه هل دهد و یا اگر سرش به لبه بالای تخت نزدیک تر باشد نشانه خودخواهی و تسلط فرد در زندگی زناشویی می تواند باشد.

بیشتر بدانید : آموزش بغل کردن همسر

بیشتر بدانید : آموزش بوسیدن همسر

بیشتر بدانید : انواع روش های رابطه زناشویی

منبع : سایت مرد برتر

این مطلب در تاریخ 2019-06-13 16:02:43منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
96615





نظر شما در مورد مطلب حالت خوابیدن زن و شوهر بعد از رابطه زناشویی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تفاوت وابستگی و عاشق شدن
تفاوت وابستگی و عاشق شدن

علت علاقه برخی دختران به ازدواج با مردان سن بالا
علت علاقه برخی دختران به ازدواج با مردان سن بالا

خوراکی هایی که بمب چربی سوزی در بدن هستند
خوراکی هایی که بمب چربی سوزی در بدن هستند

طبق آخرین آمار اعلام شده در کشور ۳۱ درصد مردان مشکل جنسی دارند
طبق آخرین آمار اعلام شده در کشور ۳۱ درصد مردان مشکل جنسی دارند

کابوس شبانه نشانه چیست
کابوس شبانه نشانه چیست

دخترانی که در خردسالی عروس می شوند
دخترانی که در خردسالی عروس می شوند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

1291

بازدید امروز:

25654

بازدید دیروز:

266967786

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام