خیانت همسر در اینستاگرام

خیانت همسر در اینستاگرام

من 37 ساله و همسرم 35 سال سن دارد. زندگی خوبی داریم ولی مدتی است که به ارتباط همسرم در دنیای اینستاگرام شک کرده ام. فکر می کنم با وجود داشتن دو فرزتد دارد به من خیانت می کند

خیانت به همسر در فضای مجازی

سوال کاربر :
مردی هستم 37 ساله. همسرم 35 ساله. هر دویمان دیپلم داریم و شغل من آزاد است و همسرم خانه دار. سطح اقتصادی متوسط. اجتماعی و فرهنگی خوب. دارای دو فرزند. فکر می کنم همسرم دارد به من خیانت می کند در فضای مجازی(اینستاگرام). یک بار از او خواستم که اینستاگرام اش را حذف کند و بعد از یک هفته متوجه شدم که به من دروغ گفته. شاید هم کار من اشتباه باشد که گوشی اش را چک کردم ولی آبرو و خانواده ام را خیلی دوست دارم. لطفا راهنمایی ام کنید که چه کار کنم؟ واقعا از فضای مجازی به خاطر آینده خودم و دو فرزندم می ترسم.

بیشتر بدانید : چه افرادی بیشتر خیانت می کنند

پاسخ کارشناس :
مخاطب محترم، نگرانی شما برای این مسئله مهم و قابل توجه است و نشان دهنده علاقه مندی شما به حفظ کانون خانواده تان است. درباره موضوعی که با ما در میان گذاشتید، دو نکته مهم وجود دارد که بهتر است به آن توجه شود و در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

2 نکته درباره احتمال خیانت همسرتان

نکته اول، این که باید مشخص شود همسرتان واقعا دارد به شما خیانت می کند یا خیر؟ این ممکن است قضاوت حاکی از بدبینی وگمان اشتباه درباره همسرتان باشد چون در پیامک شما قطعیت و یقین به چشم نمی خورد و خودتان هم مطرح کرده اید که «فکر می کنم».
نکته دوم این که شاید همسرتان واقعا خیانت می کند اما باور این مسئله برای شما سخت است و دوست دارید از یقین کردن در این باره بپرهیزید. حال با توجه به هر دو نکته، راهکارهایی در ادامه برای تان ارائه می شود که امیدوارم زندگی تان را باثبات تر کند.

اگر از خیانت مطمئن نیستید...

در صورتی که شما فقط نگران این خطا درباره همسرتان هستید و هیچ مدرک و دلیل محکم و مستندی برای آن ندارید، بهتر است درباره این بدبینی راجع به همسرتان مقاومت کنید و از کنکاش در حریم خصوصی وی بپرهیزید. معمولا افرادی که به رفتارهای همسرشان بدون دلیل خاصی حساس یا بدبین می شوند، تحت تأثیر اخبار نگران کننده جامعه یا فضای مجازی قرار می گیرند و شروع به وارسی امور خصوصی و وسایل شخصی شریک زندگی می کنند یا علت این بدبینی، گذشته خود فرد است که از قبل زمینه های بدبینی و بی اعتمادی در او وجود داشته و هر رفتار کوچکی در همسر به منزله نشانه خطا یا خیانت تلقی می شود.

اگر از خیانت کردن همسرتان مطمئنید...

در صورتی که از خیانت کردن همسرتان یقین دارید و بدون دلیل و مدرک، وی را متهم نمی کنید لازم است که احساس نگرانی خودتان را درباره رعایت نکردن حریم زندگی مشترک و تعهد به آن با همسرتان در میان بگذارید. بر حفظ خط قرمزهای زندگی زناشویی تان تاکید کنید و از پیامدهای بی اعتمادی بین خودتان و او، همسرتان را آگاه کنید. سعی کنید از این مسئله تا حد امکان، هیچ فردی مطلع نشود. در دیگر زمینه های زناشویی مثل روابط عاطفی، تفریحی، کلامی و اخلاقی به بهبود این مسائل بپردازید. در صورتی که همچنان پنهان کاری و بی صداقتی در همسرتان ادامه داشت از مشاوره حضوری کمک بگیرید چراکه گذشت زمان نه تنها باعث حل این مشکل نخواهد شد که دردسرهای تان را بیشتر و شرایط زندگی تان را بحرانی تر خواهد کرد.

بیشتر بدانید :  شک به رابطه همسر در فضای مجازی

بیشتر بدانید :  خیانت از پشت گوشی

منبع : روزنامه خراسان

 

این مطلب در تاریخ 2019-06-17 16:00:00منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
5439





نظر شما در مورد مطلب خیانت همسر در اینستاگرام چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




اصول دوران آشنایی
اصول دوران آشنایی

روند آشنایی و نحوه شناخت قبل از ازدواج
روند آشنایی و نحوه شناخت قبل از ازدواج

عوارض استفاده از نوار بهداشتی
عوارض استفاده از نوار بهداشتی

دلایل درد زیاد قاعدگی
دلایل درد زیاد قاعدگی

چطور مثبت اندیش شویم
چطور مثبت اندیش شویم

خاطرات خنده دار خانم ها - قسمت سوم
خاطرات خنده دار خانم ها - قسمت سوم










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

2407

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266466060

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام