چطور دوست داشتنمان را به شوهرمان نشان دهیم

چطور دوست داشتنمان را به شوهرمان نشان دهیم

پس از سال‌ها، یکی از دوستان قدیمی‌ام را دیدم. محل کار همسرش به شهر ما منتقل شده بود و خانواده کوچک‌شان تصمیم گرفته بودند در شهر جدید، شرایط متفاوتی را تجربه کنند. نکته جالب برای من رابطه بین این زوج پس از سال‌ها زندگی مشترک بود. خانم و آقا بسیار محترمانه و عاشقانه با همدیگر رفتار می‌کردند. مشخص بود رابطه دوطرفه محکمی برقرار است که بعد از 10 سال زندگی مشترک، این میزان خوشبختی به چشم می‌آید. مطمئنا هیچ‌گاه این عشق و محبت نمی‌توانست با تلاش یک نفر به تنهایی به دست بیاید. در زمان کوتاهی که این خانم را دیدم، توانستم از تجربه‌اش برای برقراری این رابطه خوب بپرسم و ببینم او به عنوان یک سمت قضیه، چطور با همسرش رفتار کرده است. او رمز خوشبختی را دوستت دارم های غیرکلامی دانست و گفت در کنار گفتن «دوستت دارم»، یک سری رفتارهاست که اثبات آن به شوهر خوشبختی به بار می‌آورد.

   به او احترام می‌گذارم

همیشه و هر کجا چه کنار خانواده‌هایمان یا دوستانمان و مخصوصا کنار فرزندمان باشیم، به او احترام می‌گذارم. می‌خواهم بداند جایگاه او برای من فراتر از هر نقشی است. او برای من بسیار قابل احترام است. با این‌که گاهی از دست او ناراحت یا حتی عصبانی شده‌ام اما تلاش کرده‌ایم مشکلات را در خلوت خودمان حل کنیم.

   پختن غذای محبوب او

زمانی که غذای مورد علاقه‌اش را می‌پزم انگار کودک درونش زنده می‌شود، آن‌قدر شادی چشمانش خوشحال کننده است که می‌گویم کاش زودتر این کار را کرده بودم.

   خلاقیت به خرج می‌دهم

همیشه دوستت دارم‌ها را زبانی به او نمی‌گویم. گاهی یک یادداشت کوتاه روی کیف محل کارش می‌گذارم. گاهی به او ایمیل می‌زنم و یک خاطره خوشایند دو نفره را برایش یادآوری می‌کنم. حتی گاهی یک شاخه گل هم برایش می‌گذارم. همیشه قرار نیست مردها برای ما گل بخرند.

   می‌گذارم گاهی تنها باشد

زمان‌هایی هست که آدم‌ها نیاز به این دارند که فارغ از دغدغه‌ها و مسئولیت‌های زناشویی یا حتی کاری، راحت و بی‌دغدغه باشند. به او گفته‌ام هر وقت احتیاج دارد می‌تواند با دوستانش تنهابه تفریح برود. هر دوی ما برای خودمان برنامه‌ریزی داریم و دور دوستانمان بعد از ازدواج خط نکشیده‌ایم. خوشحالی او، خوشحالی من هم هست.

   سرزنش‌اش نمی‌کنم

فکر می‌کنم اولین شرط دوستی، قضاوت نکردن است. می‌گذارم راحت با من درد دل کند و از سرزنش شدن نترسد. ما با هم به نوعی دوست صمیمی و همیشه پشت هم هستیم.

   از او تعریف می‌کنم

بعضی خانم‌ها فکر می‌کنند اگر از مرد تعریف نکنیم و به او نکات مثبت ظاهری و اخلاقی‌اش را نگوییم، خیلی جذاب‌تر هستیم یا حتی مردها لوس می‌شوند اما این‌طور نیست. من همیشه به او می‌گویم چقدر برای من جذاب است و اخلاق‌های دوست داشتنی‌اش را یادآوری می‌کنم تا بداند برایم اهمیت دارد. 

بیشتر بدانید: مردها چطور دوست داشتنشان را نشان می دهند

بیشتر بدانید: نحوه ابراز علاقه به مردها

منبع : روزنامه خراسان

این مطلب در تاریخ 2019-08-11 16:00:39منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.8
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
3294





نظر شما در مورد مطلب چطور دوست داشتنمان را به شوهرمان نشان دهیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تمام کردن رابطه با کسی که دوستش داریم
تمام کردن رابطه با کسی که دوستش داریم

تشخیص خواستگار مسئولیت پذیر
تشخیص خواستگار مسئولیت پذیر

چه کسانی نباید قرص ضد بارداری بخورند؟
چه کسانی نباید قرص ضد بارداری بخورند؟

آشنایی با انواع پرده بکارت از نظر پزشکی
آشنایی با انواع پرده بکارت از نظر پزشکی

نشانه های ابتلا به اختلالات روانی
نشانه های ابتلا به اختلالات روانی

زنان خیابانی در شهر
زنان خیابانی در شهر










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

16271

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266452209

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام