قسمتهای تحریک پذیر بدن زنان

قسمتهای تحریک پذیر بدن زنان

اگر در برقراری رابطه جنسی و شناخت نقاط حساس بدن زنان و رساندن همسرت به اوج لذت دچار مشکل هستی این موضوع را به عنوان عیب و ناتوانی خود ندان چراکه با مطالعه درمورد نقاط حساس بدن زنان و تمرین در این زمینه می توانی تمامی نقص های خود را برطرف کنی .
و باید بدانی بدون احساس ترس و رودربایستی به راحتی از همسرت در مورد کیفیت رابطه جنسی بینتان نظر خواهی کنی .

نقاط تحریک پذیر بدن زنان کجاست ؟

در این مقاله به بررسی نقاط حساس بدن زنان می پردازم که هر مردی با شناخت آن ها ، لمس ، بوسیدن و مکیدن آن قسمت ها می تواند معاشقه بی نظیری را در تختخواب برای همسرش ایجاد کند.

سر و گردن

خانم ها عاشق نوازش موهایشان توسط همسرشان هستند پس باید به آرامی موهای همسرت را نوازش کنی و در این بین برای تحریک بیشتر گردن همسرت را ببوسی و بخوری .

لاله گوش

لیسیدن و بوسیدن لاله گوش می تواند تحریک کننده ای قوی برای همسرت باشد بخصوص اینکه اگر کمی با دندانهایت نیز با لاله گوش همسرت بازی کنی .
البته بعضی خانم ها کمی قلقلکشان می آید و باید در این حالت آرامش و حوصله بیشتری برای خوردن لاله گوش به خرج دهی .

لب

یکی از نقاط حساس بدن زنان و همچنین مردان لب هاست بوسیدن لب و مکیدن آن باعث تحریک فوق العاده می شود و به همین دلیل باید نحوه صحیح لب گرفتن را نیز بیاموزی. همچنین انواع بوسه های عاشقانه را باید با همسرت اجرا کنی تا تحریک پذیر ترین نوع بوسه رابطه تان را کشف کنی .

 

این مطلب را بخوانید : آموزش بوسیدن - لب گرفتن

 

دست ها

یکی از نقاط حساس بدن زنان که اکثر آقایان به آن توجه نمی کنند ، دست ها مخصوصا قسمت مچ ، بازو و زیر بغل است .دست های ظریف و نرم همسرت را به آرامی نوازش کن و بازوهایش را ببوس و برای تحریک بیشتر می توانی ناحیه زیر بغل را ببوسی و بلیسی.

سینه ها

از نقاط حساس بدن زنان که همه ی مردان به آن آگاهی دارند پستان ها می باشند . فکر نکن که فقط خوردن نوک سینه های همسرت کافی است .سینه ها به حدی حساس و تحریک پذیر هستند که باید معاشقه ای خاص با آن ها داشته باشی .با دست سینه های همسرت را نوازش کن و به آرامی هر دو را ماساژ بده و علاوه بر نوک سینه ها باید دور سینه ها و حتی فضای بین ها را ببوسی و بمکی . استفاده از دندان برای تحریک بیشتر نوک سینه ها نیز کارساز است .

این مطلب را بخوانید : ارگاسم از طریق سینه در زنان

شکم

یکی از نقاطی که برای زنان علاوه بر حساس بودن قلقلک آور هست ناحیه شکم بخصوص ناف می باشد .با دستان خود دایره های فرضی به دور ناف بکشید و بعد ناف همسرتان را ببوسید و زبانتان را به آرامی بر روی آن بکشید . حتی از ناف همسرت می توانی به عنوان مقدمه ای برای رسیدن به اندام جنسی او استفاده کنی .

 

کمر

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان و همچنین مردان کمر آن هاست . ماساژ و نوازش مهره های کمر علاوه بر ایجاد آرامش موجب تحریک جنسی نیز می گردد .باید از قسمت گردن به سمت پایین دستتان را به آرامی بر روی مهره های کمر همسرتان حرکت دهید و در حین این کار از بوسیدن قسمت های مختلف کمر او بخصوص ناحیه گودی کمر غافل نشوید .در طول رابطه جنسی نیز نوازش و ماساژ کمر را فراموش نکنید .

 

پاها

دو قسمت از پاهای زنان بسیار حساس است . یکی ناحیه داخلی ران ها به سمت اندام جنسی و دیگری ناحیه پشت زانوها به سمت ساق پاها .تحریک این نقاط حساس بدن زنان می تواند از طریق لمس آرام با نوک انگشتان ، بوسیدن ، مکیدن و لیسیدن صورت گیرد .همچنین بعضی از آقایان از بوسیدن و بازی با انگشتان و پاشنه پای خانم ها لذت می برند و می توانید میزان علاقه همسرتان را نیز به این سبک عشق بازی امتحان کنید .

باسن

بوسیدن ، لیسیدن و مکیدن باسن ، همسرتان را برای رابطه جنسی لذت بخش آماده می کند .همچنین اگر میخواهید کمی هیجان رابطه را بیشتر کنید به آرامی به باسن او ضربه بزنید و با انگشتتان مقعد او را نوازش کنید . البته توجه داشته باشید که باید از رعايت بهداشت و پاکیزگی در این ناحیه برای انجام رابطه جنسی مهیج غافل نشوید .

اندام جنسی

حساس ترین و تحریک پذیر ترین قسمت بدن زنان ناحیه تناسلی آن هاست و باید با ظرافت خاصی آن را نوازش دهید و ببوسید .در این مورد از همسرتان نظر خواهی کنید که چه نوع نوازش و بوسیدنی او را بیشتر تحریک می کند تا قسمت های لذت بخش مخصوص اندام جنسی همسرتان را کشف کنید .

بیشتر بخوانید: حساس ترین نقطه تحریک زنان

بیشتر بخوانید: تفاوت تحریک زنان در رابطه  کلیتورال و واژینال

 

منبع: ایران روژه

این مطلب در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.8
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
50059





نظر شما در مورد مطلب قسمتهای تحریک پذیر بدن زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تاثیر روابط قبلی روی ازدواج
تاثیر روابط قبلی روی ازدواج

چه دخترانی برای ازدواج مناسب هستند
چه دخترانی برای ازدواج مناسب هستند

روشهای درمان اختلال نعوظ
روشهای درمان اختلال نعوظ

سونوگرافی چیست ؟ و فواید آن در دوران بارداری
سونوگرافی چیست ؟ و فواید آن در دوران بارداری

راه های جلوگیری از افسردگی
راه های جلوگیری از افسردگی

افزایش همجنس بازی در خوابگاه های دختران
افزایش همجنس بازی در خوابگاه های دختران










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

17543

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266481196

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام