مشاور سنتر

چطور چند مرتبه ارضا شویم

چطور چند مرتبه ارضا شویم
آیا می شود پشت سر هم و چند مرتبه ارضا شد ؟ ارگاسم چندگانه چیست ؟ ارگاسم چند گانه (ارضا شدن جنسی به دفعات متوالی و در یک رابطه جنسی) امری است که هم برای خانم‌ها و هم آقایان امکان پذیر است
بدون اینکه فرد در رابطه جنسی تمایل خود را به ادامه رابطه از دست بدهد. در زنان، ارگاسم چندگانه به معنای آن است که آنان می‌توانند مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم، با یک تحریک جنسی ساده میل خود را باز یابند، که معمولاً این فرایند بلافاصله یا بعد از چند دقیقه کوتاه اتفاق می‌افتد.
اما در مورد آقایان این تصور وجود دارد وقتی بتوانند بعد از انزال و ارضا شدن دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته‌اند. اما این تصور اشتباه است. سکس چند ارگاسمه مردانه به رابطه جنسی‌ای گفته می‌شود که در طی ارگاسم‌ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. پس بنابراین ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. مگر زمانی که انزال با آخرین ارگاسم همراه می‌شود. ارضا شدن,ارضا, چگونه ارضا شویم ارضا شدن

چرخه تحریک جنسی چگونه است؟

۱- مرحله تحریک

· گرفتگی عروق · نعوظ · بالا رفتن ضربان قلب · بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز · سفت شدن نوک سینه ه

2-مرحله پایا

شامل بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ه بلند شدن کامل بیضه، بنفش شدن سر آلت تناسلی ترشح غدد کوپر نفس نفس زدن

3- مرحله ارگاسم

دفع مایع اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه‌های مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می‌شوند. کشش ماهیچه‌ای درست قبل از رها شدن فشار و تنش بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع انزال عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته می‌شود انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میان‌ دوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی تیرگی جزئی هوشیاری

4. مرحله تحلیل

از بین رفتن تحریک خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه برگشت کشش عضلانی پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون

زن چگونه به ارگاسم چندگانه میرسد؟

زن چگونه به ارگاسم چندگانه میرسد؟
برای رسیدن به این مرحله ابتدا باید آرامش خود را حفظ کنید و سپس بعد از تثبیت موقعیت، منطقه واژینال زن توسط مرد تحریک گردد. تحریک مستقیم کلیتوریس تا ایجاد حس برانگیختگی در زن توصیه می گردد. لذا توصیه می شود مرد برای این کار از انگشت و یا دستگاههای ایجاد لرزش(که برای همین کار طراحی شده) استفاده نماید.
البته مطالعات نشان داده که استفاده از این نوع دستگاهها چندان مورد علاقه زنان نمی باشد چون به رابطه جنسی جنبه مکانیکی می بخشد. ضمنا توصیه می شود که برای رسیدن به ارگاسم چندگانه، زن در وضعیت غالب(بالا) قرار گیرد چرا که عمدتا در روابط جنسی کلاسیک این مردان هستند که عمدتا تعیین کننده شکل رابطه جنسی بوده و شکل غالب می گیرند در حالیکه برای ایجاد ارگاسم چند گانه، این تغییر نقش لازم است. ارضا شدن,ارضا, چگونه ارضا شویم چگونه ارضا شویم
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

چگونه مردان می توانند ارگاسم چندگانه را تجربه کنند؟

به طور کلی مردان نمی توانند مانند زنان ارگاسم چندگانه را تجربه کنند چرا که وقتی یک مرد به مرحله انزال(ارگاسم) می رسد ممکن است تا چند دقیقه و یا حتی چند ساعت نسبت به برقراری رابطه جنسی مجدد بی علاقه باشد که این ویژگی خود خلاف تعریف ارگاسم چندگانه است در حالیکه اگر یک زن به مرحله ارگاسم برسد مرد می تواند با ادامه دادن تحریک نواحی تناسلی مجددا به ارگاسم برسد.
رشد و تقویت ماهیچه های آلت تناسلی می تواند باعث کنترل بیشتر مردان و جلوگیری از انزال گردد. مردان می توانند این کار را از طریق تقویت ماهیچه های داخلی و توانایی یافتن بر کنترل ماهیچه های آلت تناسلی کسب کنند. روش دیگری که مردان می توانند به کار ببرند آن است که در هنگام برقراری رابطه جنسی اجازه تحریک به خود را بدهند(تا به مرحله ارگاسم نزدیک شوند) و سپس مانع از انزال گردند این اقدام می تواند از طریق فشار دادن آلت بوسیله انگشت شست و سبابه صورت گیرد تا مانع از انزال شود. مردان می توانند این کار را چندین مرتبه تکرار کنند تا بتوانند ارگاسم چندگانه را تجربه کنند؛ چرا که مردان بعد از رسیدن به انزال تا مدت طولانی احساس خستگی و بی علاقگی به رابطه جنسی می کنند لذا جلوگیری کردن از انزال می تواند به مردان کمک کند تا ارگاسم چندگانه را تجربه کنند.

چگونه ارضا شدن همزمان را تجربه کنیم؟

 
« زن» مي بايست براي رسيدن به ارگاسم، كارهاي زير را انجام دهد: « زن» مي بايست در اين مرحله، شوهرش را از اين عجله باز دارد وفرايند روابط جنسي را بايكديگر مديريت كنند . مشكل اين جاست كه بعضي از خانم ها بر باورهاي نادرستي هستند كه اولاً : حجب وحياي زنانه مانع مي شود به شوهر بگويد كه او به چه چيزي نياز دارد و از شوهرش تقاضايي براي آماده شدن خودش بكند !! ثانياً :« زن» موجودي است « مطلوب » نه « طالب» ، پس اين نادرست است كه « زن» از « مرد » تقاضايي كند و ثالثاً : « مرد » بايد خودش به اين نكته برسد و توجه به روحيه « زن» داشته باشد .
بعضي از زنان به خاطر خجالت كشيدن ،به صورت منفعل در اختيار مرد قرار مي گيرند ، اين حالت مورد مقبول مرد نيست و از اين همسر به صورت منفعل عمل مي كند وهيچ گونه عشوه وحركت عشقي ندارد، احساس انزجار مي نمايند و به لذت لازم جنسي از همسر نمي رسند.
بسياري از مردان ، از اين كه همسران آنها به صورت منفعل است ( فقط جسم خالي او در اختيار اوست )، ناراحت هستند؛ حتي گاهي اوقات همين حالت همسرش كه او را ارضاء نمي كند، عصباني مي نمايد ،و مرد با زن ديگري براي ارضاي روحي خود ارتباط برقرار مي كند و از همسرش مي برد و اين امر موجب ايراد گيری از همسرش مي شود.  
زن ، بايد «مرد » را از نقاط حساس بدن خود كه اورا به اُرگاسم مي رساند ، باخبر نمايد . از همسرش بخواهد كجاي بدنش را لمس كند ويا آن كه دست بكشد ويا آن كه گاز هاي خفيف بگيرد ويا هر كاري فكر مي كند او را به اُ رگاسم نزديك مي كند با آرامي و محبت به « شوهر » خود بگويد . در تمام فرايند روابط جنسي « زن » ، نبايد در مورد ضعف وعدم ارضاء نكردن « مرد » فكر كند ؛ زيرا اين « تفكرات » مانع بزرگي براي آماده شدن و به ارگاسم رسيدن « زن » مي باشد. ازاين رو « زن » ، با حفظ غرور « مرد » ، با محبت از او مي خواهد كه اولاً نقاط حساس جنسي را لمس و بازي كردن او را آماده براي همبستري كند ، .ثانياً با محبت به او بگويد « هنوز آماده نشده است. » نكته مهم آن است كه بي هيج عنوان اين جملاتي را به گونه اي نگوييد كه « مرد » احساس ضعف و ناتواني كند؛ بلكه احساس « عشق » و « طنازي »كند . سپس هر گاه آماده نزديكي شديد با محبت به اوخبر دهيد . « مرد » ، با حركت آلت جنسي خود در « واژن » زن به انزال وارگاسم مي رسد ؛ چنانچه « زن » هنوز به ارگاسم نرسيده است مي تواند با كمك « مرد » حركات آلت جنسي او را كنترل نمايد تا با هم به ارگاسم برسند . بسیاری از زوج ها تمایل دارند تا تجربه ی یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش را داشته باشند. صرفا برقراری یک رابطه جنسی مناسب به مدت زمان آن بستگی ندارد، بلکه کیفیت آن نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار تلقی می شود. در این مطلب سعی بر این است تا کلیه روش های دیر ارضا شدن در رابطه جنسی مورد بررسی قرار گیرد.
 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
به نقل از بیتوته
این مطلب در تاریخ 2020-01-20 09:55:17منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
41405





نظر شما در مورد مطلب چطور چند مرتبه ارضا شویم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




شروط لازم برای ازدواج
شروط لازم برای ازدواج

چطور شوهر پیدا کنیم
چطور شوهر پیدا کنیم

درد واژن ناشی از اسپاسم (واژینیسموس)
درد واژن ناشی از اسپاسم (واژینیسموس)

آیا آثار ترمیم پرده بکارت از بین می رود
آیا آثار ترمیم پرده بکارت از بین می رود

چرا زنان نباید سکوت کنند؟
چرا زنان نباید سکوت کنند؟

بیشترین طلاق و ازدواج در کدام شهرهای ایران
بیشترین طلاق و ازدواج در کدام شهرهای ایران










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

1842

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266985603

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام