روغن هایی که میل جنسی را زیاد می کند

روغن هایی که میل جنسی را زیاد می کند

برخی روغن های باعث افزایش میل جنسی می شود و می تواند میل جنسی را زیاد کند در این مطلب در مورد اثرات روغن ها بر میل جنسی زنان و مردان می پردازیم

روغن عنصل رفع اختلال نعوظ مردان

خیلی از آقایان که دچار اختلال نعوظ هستند به دنبال اسپری های تاخیری برای رفع این مشکل هستند، در حالی که روغن عنصل به عنوان یک ماده طبیعی می تواند برای درمان اختلال نعوظ یا حتی افزایش اندازه آلت استفاده شود .

نحوه استفاده از روغن عنصل

برای درمان اختلال نعوظ و افزایش حجم بهتر است هر شب این روغن به کف دو پا مالیده شود و البته پا نباید بر روی زمین قرار بگیرد که روغن از روی سطح کف پا،پاک شود، برای اثر گذرای بر نعوظ نیز باید 30 دقیقه قبل از رابطه زناشویی، آلت تناسلی با این روغن چرب شود .

روغن عنصل و خشکی واژن زنان

همچنین زنانی که دچار خشکی واژن هستند نیز می توانند از روغن عنصل استفاده کنند ، خشکی واژن می تواند باعث دردناک شدن رابطه برای زنان شود و حتی آنها را دچار سردمزاجی کند در صورتی که 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از نزدیکی می توانند ناحیه بیرونی واژن و قسمت کلیتوریس را با این روغن چرب کنند تا دخول روان تر انجام شود.

روغن عنصل و افزایش سایز سینه زنان

زنان می تواند برای افزایش سایز سینه، با این روغن سینه ها ار چرب کرده و روزی دو مرتبه سینه ها را ماساژ دهند .

روغن اسانس گل سرخ و بالا بردن میل جنسی زنان

قبلا در مورد ماساژ جنسی بدن صحبت کردیم، یکی از روغن هایی که می توان برای ماساژ بر پوست بدن مالید روغن اسانس گل سرخ می باشد، عطر و بوی این روغن می تواند باعث افزایش میل جنسی و کاهش استرس شده و حس شهوت را بیدار کند، این روغن می توان در معاشقه و رابطه زناشویی تاثیر زیادی داشته باشد.

روغن اسانس گل سرخ

نخست این روغن را با یک روغن پایه طبیعی مخلوط کرده و آنرا به بدن زده و بدن را با آن ماساژ دهید

روغن اسانس اسطوخودوس یا لاوندر

روغن اسانس اسطوخودوس

این روغن آرامش بخش و تقویت کننده میل جنسی است و بیشتر باعث بهتر شدن خلق و خو و ریلکس شدن می شود در نتیجه آرامش بیشتری قبل و بعد از رابطه جنسی خواهید داشت، از طرف دیگر این روغن جذب شده و باعث افزایش گردش خود و تقویت نعوظ و اندام های جنسی زنان می شود در نتیجه می تواند میل جنسی را زیادتر کند. نحوه استفاده از روغن اسانس اسطوخودوس این روغن را با روغن زیتون یا روغن بادام ترکیب کرده و پوست را به آن آغشته کرده و ماساژ دهید، به دلیل بوی مطبوع و آرامش بخشی که دارد می توانید از ان در دستگاه بخور یا مقداری از آنرا در وان ریخته و از حمام دو نفره با همسر لذت ببرید و به آرامش برسید .

تاثیر روغن زالو بر میل جنسی

روغن زالو بر زودانزالی تاثیر داشته و انزال را به تاخیر می اندازد همچنین به دلیل وجود نیتریک اکسید و هیرودین در این روغن باعث افزایش جریان خود در اندام های جنسی می شود که می تواند منجر به نعوظ طولانی مدت شود، زنانی که دچار کم بودن میل جنسی هستند و کمتر تحریک می شوند می توانند از این روغن استفاده کنند به نحوی که باید روی واژن و اندام جنسی زنانه مالیده شود .

روغن زیتون و افزایش حجم

روغن زیتون و افزایش حجم

روغن زیتون نیز می تواند بر افزایش حجم اندام تناسلی تاثیر داشته باشد،مالیدن روغن زیتون بر آلت تناسلی می تواند بر اندازه آلت تاثیر داشته باشد ( این تاثیرات محسوس نخواهند بود ) همچنین از این روغن برای ماساژ سر یا بدن نیز می شود استفاده کرد و همینطور برای رفع خشکی، روغن زیتون اصل برای پوست بسیار مفید است.

روغن سیاه دانه و رفع ناتوانی جنسی

روغن سیاه دانه خواص زیادی دارد، روغن سیاه دانه درمان طبیعی شناخته شده‌ ای برای درمان ناتوانی جنسی مردان و همچنین تقویت میل جنسی است، این روغن بر اختلال نعوظ،ناتوانی جنسی تاثیر زیادی دارد گل سرخ یا رز و اثر آن بر میل جنسی از بوی این گل در اسانس عطر های محرک جنسی استفاده می شود، بوی گل سرخ می تواند حس شهوت زنان را برانگیخته کند و تحریک پذیری آنها را بیشتر کند، گل سرخ در افزایش میل جنسی زنان موثر است، بهتر است مردان قبل از نزدیکی، نواحی مختلف بدن خود را آغشته به روغن یا عطر گل سرخ کنند.

مطلب مرتبط زنان در چه سنی میل جنسی بالاتری دارند

مطلب مرتبط برای افزایش میل جنسی چی بخوریم

این مطلب در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
60957





نظر شما در مورد مطلب روغن هایی که میل جنسی را زیاد می کند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج با فردی که قبلا نامزد داشته است
ازدواج با فردی که قبلا نامزد داشته است

بخاطر نظر فامیل نمی دانم به خواستگارم چی بگم
بخاطر نظر فامیل نمی دانم به خواستگارم چی بگم

درد در آلت تناسلی مردان
درد در آلت تناسلی مردان

رابطه استرس قبل بارداری و جنسیت فرزند
رابطه استرس قبل بارداری و جنسیت فرزند

تست سنجش ابتلا به افسردگی
تست سنجش ابتلا به افسردگی

آیا خیانت زناشویی در ایران بحرانی است
آیا خیانت زناشویی در ایران بحرانی است










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9510

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287273

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام