مشاور سنتر

کدام مردها با همسرشان رابطه جنسی ندارند

کدام مردها با همسرشان رابطه جنسی ندارند

در این مطلب به علت عدم تمایل برخی مردها به رابطه زناشویی با همسر می پردازیم، چرا برخی مردان از رابطه جنسی با همسر دوری می کنند، اما نسبت به زنان دیگر حس جنسی دارند؟

مردهایی که از رابطه جنسی دوری می کنند

مردهایی که بیش از حد کار می کنند

مرد هایی که ساعات زیادی را صرف کار می کنند، هم به علت خستگی فیزیکی و هم به دلیل دغدغه های ذهنی تمایل کمتری به رابطه جنسی با همسر دارند در واقع ذهن آنها درگیر موضوعات کاری است و همنی عامل تحریک پذیری را کاهش می دهد.

مردهایی که در مجردی اعتیاد به خودارضایی داشتند

آقایانی که، قبل از ازدواج مطلب مرتبط اعتیاد به خودارضایی داشته اند بعد از ازدواج از رابطه جنسی آن لذت مورد انتظار را نبرده و ممکن است نسبت به آن بی میل شوند.

مردهایی که فیلم پورن زیاد تماشا می کنند

مردهای سرد مزاج

 

فیلم پورن باعث مقایسه و بالا رفتن سطح انتظارات می شود، اما در واقعیت آن اتفاقات آنطور که باید و شاید در رابطه جنسی روی نمی دهد، از طرفی ممکن است ایندسته از مردها انتظار داشته باشند تا همسرشان همانند بازیگران زن فیلم های پورن رفتار کنند، همچنین  مشاهده شده استمطلب مرتبط فیلم پورن باعث تغییر فانتزی های جنسی می شود در نتیجه ممکن است فرد تمایل به نوعی خاصی از رابطه جنسی پیدا کند و چون از قضاوت همسرش بیم دارد از مطرح کردن این خواسته ها به همسر اجتناب کرده و در نهایت ناچار شود با تجسم رابطه جنسی در ذهن و خودارضایی خود را ارضا کند.

 

 اگر بگوییم امروزه توازن عملیات جنسی در میان مردان و زنان نیز دچار گوناگونی و تحول شده است، چیزی به اغراق نگفته ایم. دیگر زن امروزی، همان زن چندین دهه قبل نیست که تابع خواسته و تمنای جنسی مرد باشد، بلکه او اکنون خود طراح و ترسیم کننده حالات روابط جنسی است. بنابراین زن امروزی از نظر جنسی زنی سیری ناپذیر به شمار می رود در همین راستا مقاله مطلب مرتبط  تنبلی جنسی مردان یا بی میلی جنسی مردان نسبت به همسر خود را بخوانید

مردهایی که اختلال جنسی دارند

مردهایی که زودانزالی یا اختلال نعوظ دارند( مقاله مطلب مرتبط اختلالات جنسی مردان را مشاهده کنید)، به علت احساس ناتوانی در ارضا کردن همسرشان ، اعتما دبه نفس جنسی خود را از دست داده و به جای درمان از روبرو شدن با این مشکل در رابطه جنسی دوری می کنند در واقع ترجیح می دهند رابطه جنسی نداشته باشند تا اینکه رابطه جنسی ناقص داشته باشند و شاعد عدم ارضا شدن همسرشان باشند، این در حالی است که در واقع یکی ازمطلب مرتبط روش های درمان زود انزالی افزایش تعداد دفعات نزدیکی می باشد .

مردهای تنوع طلب

مردهایی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با افراد مختلف داشته اند معمولا بعد از ازدواج با همسرشان در ابتدا گرم و بعد از مدتی سرد می شوند، اما نسبت به زنان دیگر حس جنسی و مشتاق رابطه جنسی با آنها هستند .

مردهایی که همسر سرد مزاج دارند

مردهایی که همسر سرد مزاج دارند

زنانی که سرد مزاج هستند باعث بی میلی جنسی همسرشان نیز می شوند، مردی که طالب رابطه جنسی است اگر با برخورد سرد همسر خود مواجهه شود بعد از مدتی میل خود به همسر را از دست می دهد، حال آنکه سرد مزاجی قابل درمان است

مردهایی که همسرشان مهارت لازم در رابطه جنسی را ندارند

برخی خانم ها تصور می کنند فقط در رابطه جنسی همینکه در اختیار همسرشان باشند کافی است، اما در واقع این طور نیست مردها انتظار دارند تا همسر آن ها در رابطه جنسی پویا باشد، در همین راستا توصیه می شود مقاله مطلب مرتبط زنان در رابطه جنسی چگونه باشند را مطالعه نمایید، رفتارهای شیطنت آمیز داشته باشد، پیش قدم باشد، لباس های فانزتی بر تن کند، به دنبال بازی های جنسی باشد و تنوع در آن باشد، نه اینکه عریان شود و خود را رها کند تا شوهرش ارضا شود .

مردهایی بچه باز یا هم جنس گرا

مرد هایی که دارای مطلب مرتبط اختلال بچه بازی هستند و تمایل به رابطه جنسی با بچه ها دارند نسبت به رابطه جنسی با همسر میل کمی دارند در واقع آنها از بچه ها تحریک می شوند، از طرف دیگر مردانی که گرایش عاطفی و جنسی نسبت به هم جنس خود دارند نیز طبیعتا تمایلی به رابطه جنسی با همسرشان ندارند.

مردهایی که فانتزی های جنسی نا متعارف دارند

دسته از مرد ها تمایلات خاص جنسی دارند که از آن به عنوان فانتزی جنسی نا متعارف یاد می شود،مطلب مرتبط تمایل به رابطه جنسی سه نفره، ضربدری و امثالهم که از بیان کردن آن برای همسر بیم دارند این موارد در زنان نیز مشترک است

 

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: زندگی با مرد سرد مزاج

این مطلب در تاریخ يكشنبه 23 فروردين 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
7542





نظر شما در مورد مطلب کدام مردها با همسرشان رابطه جنسی ندارند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تغییر رابطه عاطفی به دوستی معمولی
تغییر رابطه عاطفی به دوستی معمولی

مشکلات دختران و پسران در روابط دوستی
مشکلات دختران و پسران در روابط دوستی

غذاهای مناسب در دوران بارداری
غذاهای مناسب در دوران بارداری

شایع ترین اختلالات جنسی در بانوان
شایع ترین اختلالات جنسی در بانوان

تاثیر افسردگی ماژور بر مغز
تاثیر افسردگی ماژور بر مغز

علت تاخیر در ابراز احساسات مردان
علت تاخیر در ابراز احساسات مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9664

بازدید امروز:

20514

بازدید دیروز:

267113201

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام