مشاور سنتر

شوگر ددی به چه کسی می گویند؟

شوگر ددی به چه کسی می گویند؟

شوگر ددی (sugar daddy) کیست؟ آیا شوگر ددی در ایران هم هست؟ مردان مسکن پولداری که با دختران جوان رابطه برقرار می کنند را شوگر ددی می گویند.

شوگر ددی چیست

sugar به معنی شکر و daddy به معنی پدر می باشد در نتیجه شوگر ددی در لغت به معنای پدر شیرین است که صرفا معنی خاصی ندارد، اما شاید دربرابر خدمات رفاهی که به دوست دختر یا شریک خود ارائه میدهد لفظ شیرین به کار برده شده است!در مقابل به فردی که از خدمات شوگر ددی بهره مند می شود، شوگر بیبی sugar baby گفته می شود که می تواند دختر باشد یا پسر.

مفهوم شوگر ددی

در اصطلاح به مرد مسن و پولداری گفته می شود که در ازای تامین مخارج و هزینه های خانم های جوان از آنان مطالبات جنسی دریافت می کند، و با آنها رابطه جنسی دارد،در بعضی موارد آن ها را به گردش می برد برای آن ها هدیه می خرد و منافع مالی و کاری و عاطفی و حتی تحصیلی را برای دوست دخترش یا شریک خود فراهم میکند.

تاریخچه شوگر ددی

در سال 1917 اولین بار این کلمه به کار برده شد و در تمام دنیا به همین نام شناخته میشود و در سایتی که به همین منظور است Seeking Arrangement عضو و سپس با شریک و سرمایه گذار جنسی شان آشنا می شوند. براساس تحقیقات به عمل آمده اکثر عضویت جوان را دانشجوها تشکیل می دهند به دنبال که تامین هزینه های بالای دانشجویی و دیگرموارد هستند . یکی از دانشجویان دانشگاه MIT پس از راه اندازی سایت شوگرددی و شوگرمامی ها بیشتر از 10 میلیون ثبت نام انجام شده است.

قرارداد های شوگرددی و شوگر بیبی دختر

قرارداد های شوگرددی و شوگر بیبی دختر

در بیشتر اوقات طرفین قراردادی را با شرایط خواسته شده امضا میکنند و حد و مرزهای این روابط را در قسمتی از این قرارداد مشخص میکنند و مدت زمان معینی مثلا کوتاه مدت بودن و یا بلند مدت بودن آن را تنظیم می کنند،روابط آن ها بسته به میزان پولی است که آن ها در اختیار شریک خود قرار می دهند از ساده ترین آن گرفتن دست تا کامل ترین رابطه متغیر است، شاید بتوان گفت در خارج از ایران موارد معرفی یا سایت های زیادی در این رابطه داشته باشند که این امری عادیست ولی در ایران چنین روابط هنجارشکنی خارج از عرف محسوب و وجهه ی خوبی نخواهد داشت.

مطلب مرتبط افزایش میل دختران به ازدواج با مردان میانسال

تفاوت تن فروشی ( روسپی گری ) با شوگربیبی

ناگفته نماند برخی شوگربیبی ها را با روسپی ها مقایسه میکنند. در واقع روسپی گرها بدن خودشان ر در قبال پول برای ساعتی دراختیار دیگران قرار می دهند ولی شوگر بیبی ها در مقابل احترام و و قراردادی که دارند موظفند تا پایان این قرارداد وظایف خود را بخوبی اجرا کنند که خود مستلزم مواردی که باید رعایت کنند. مثلا: به عنوان شوگر بیبی باید با احترام برخورد و یک شنونده ی خوب باشد در صورت ایجاد مشکل ؛همفکری و به آنها راه حل بدهند احساسی که آن ها را به این روش سوق داده تا مورد توجه باشد یعنی تنهاییش را برطرف کند و دیگر مواردی تا نظر اورا جلب و به محکم شدن روابط کمک کند.

مضرات رابطه با شوگر ددی

مضرات رابطه با شوگر ددی

شاید یکی از عیب های شوگر ددی ها این است که رابطه ی جنسی را در مقابل با شخصیت یا عواطف و احساسات دختران جوان خریداری می کند که این خود ممکن است در آینده باعث تغییر هویت بسیار افراد جوان و تن دادن به خواسته ها و بوالهوسی های افراد زیادی شوند. دخترانی که تن و آمال و آرزوهای جوانی شان را در قبال پول معاوضه میکنند، در حالی که ازنظر عاطفی ممکن است سر خورده شوند و بسیاری از موقعیت های جوانی خود را ازدست بدهند و با افزایش زمان زیاد ناامیدی بر آن ها غلبه کرده و درصورت موافق نبودن مرد امکان بارداری برای او وجود نخواهد داشت.برای دختران جوان شاید یکی از سخت ترین کارهایی است که عواطف و احساساتشان را زیر پا بگذارند ومحدود به افراد مسن شوند.

 شوگرددی های معروف :

  • آلن تیک: بازیگر معروف سینما و تلویزیون

  •  آمریک جان اف کندی: یکی از رئیس جمهورهای سابق آمریک

  •  دونالد ترامپ: رئیس جمهور حال حاضر آمریک

  • کلینت ایستوود: هنرپیشه، کارگردان سرشناس آمریک

  • چارلی شین: بازیگر معروف سینمای آمریک

شوگرددی توهین به مقام زن :

در یک نشریه در سال 2012 در کشور کامپالای اوگاندا انجام شد بر اساس تحقیقات به عمل آمده نتایج به این صورت بود که دخترانی در معرض قرار گرفتن چنین حمایتی (شوگر ددی ها) هستند را مورد حمایت قرار دهند زیرا هرچند زندگی سخت و مشقت باری داشته اند اما خود را آسیب پذیر نمی دانستند درحالی که سیاست های غربی برای افراد وکشورهای جهان سومی نشان داد که بیشتر از دخترهای آسیب پذیر استفاده می کنند و حمایت مالی شخصیت وچهره ی دختران را تغییر می دهد.

شوگر ددی در ایران :

شوگر ددی در ایران

آیا در ایران هم رابطه شوگر ددی و شوگر بیبی داریم ؟ در پاسخ اجمالی بله، این روابط متاسفانه در همه کشور ها به چشم می خورد که مردان پولدار به خود اجازه می دهند تا از موقعیت خود و مشکلات مالی دختران جوان سو استفاده کنند و با دخترانی که چند سال از خود کوچکتر هستند رابطه برقرار کنند، از طرف دیگر هستند دخترانی که رویاهای مالی زیادی دارند، ماشین،خونه،لباس،سفر های آنچنانی،مهمانی، طلا و جواهرات و پول زیاد، که می خواهند یک شبه به آن برسند، آن چیز هایی که در رابطه با شوگر ددی دنبال می کنند.

باند های فساد و قاچاق دختران:

آنچه که متاسفانه این دسته از دختران ( شوگر بیبی ) به آن توجه نمی کنند،این است که ممکن است در بستر یک رابطه با شوگر ددی، وارد چرخه یک تجارت بزرگ شده باشند، تجارت دختران جوان و باند های فساد، رابطه شوگر ددی و شوگر بیبی آسیب های روحی و عاطفی زیادی می تواند در آینده دختران جوان داشته باشد.

تفاوت صیغه موقت با رابطه شوگر ددی و شوگر بیبی دختر:

شاید این سوال پیش آمده باشد که برخی از زنان مطلقه نیز به دلیل نیاز مالی ناچار هستند در مقابل دریافت مهریه تن به رابطه جنسی با مردی پولدار و سن بال بدهند و برای رفع شدن مشکل شرعی از لفظ صیغه استفاده کنند،پس چه تفاوتی با رابطه شوگرددی و شوگر بیبی دارد ؟

در رابطه شوگر ددی و شوگر بیبی عواطف و احساسات جایگاهی ندارد اما در ازدواج موقت اینگونه نیست، از طرف دیگر ازدواج موقت حق و حقوقی را برای زوجه در نظر می گیرید، همانند ازدواج دائم، که احقاق آن با پشتوانه قانونی است،همچنین این زنان با مرد دیگری همزمان در رابطه نیستند، در صورتی که در رابطه شوگر ددی و شوگر بیبی دختران می توانند با چند نفر در رابطه باشند، ازدواج موقت حلال و رابطه شوگر ددی و شوگر بیبی حرام است در نتیجه در صورت باردار شدن دختران در این رابطه هیچ حمایتی برای آنها نیست در صورتی که در ازدواج موقت اینگونه نخواهد بود.

نتیجه گیری درباره شوگر ددی : بطور کلی رابطه شوگر ددی و شوگر بیبی یا رابطه مردان مسن پولدرا با دختران جوان صرفا یک معامله است،خدمات جنسی دختران به مردان سن بالا در مقابل دریافت خدمات مالی و رفاهی که عواطف انسانی در آن نقشی ندارد و صرفا غریزه ایفای نقش می کند، که برای دختران شوگر بیبی آسیب روحی بهمراه دارد.

مطلب مرتبط مقایسه تمایلات و گرایشات جنسی زنان و مردان در سنین مختلف

این مطلب در تاریخ دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
32503





نظر شما در مورد مطلب شوگر ددی به چه کسی می گویند؟ چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چگونه در اولین ملاقات جذاب باشیم
چگونه در اولین ملاقات جذاب باشیم

هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم
هر جا میرم خواستگاری جواب رد میشنوم

چطور ناخن های سالم و زیبایی داشته باشیم
چطور ناخن های سالم و زیبایی داشته باشیم

آیا ترمیم بکارت قابل تشخیص است
آیا ترمیم بکارت قابل تشخیص است

شادی زنان بیشتر است یا مردان
شادی زنان بیشتر است یا مردان

روشهای غلبه بر تشنگی در ماه رمضان
روشهای غلبه بر تشنگی در ماه رمضان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5692

بازدید امروز:

25654

بازدید دیروز:

266972187

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام