مشاور سنتر

چرا زنان در رابطه جنسی حتما باید ارضا شوند؟

چرا زنان در رابطه جنسی حتما باید ارضا شوند

پیامد تخلیه نشدن زنان در رابطه ی جنسی،ارضا نشدن خانم ها به طور دائم معمولا با بیماری آنورگاسمی همراه است این بیماری معمولا در رابطه ی جنسی باعث جلوگیری از ارگاسم در زنان می شود که به یک بیماری فراگیر تبدیل شده است

اختلال آنورگاسمی چیست؟

اختلال ارگاسم در زنان به این معنی است یا ارضا ایجاد نمیشود ویا به تعویق می افتد عللی از جمله : عوامل استرس زا، اختلالات هورمونی، مصرف داروهایی که عوارض جانبی خاصی دارند( مثل: آنتی هیستامین ها ،داروهای ضد فشارخون) اعتیاد، مشکلات با همسر و کمخونی، کمبود ویتامین D ،عفونت ها است.

مطلب مرتبط علت ارضا نشدن زنان از دخول

ارضا نشدن خانم ها به طور دائم معمولا با بیماری آنورگاسمی همراه است این بیماری معمولا در رابطه ی جنسی باعث جلوگیری از ارگاسم در زنان می شود که به یک بیماری فراگیر تبدیل شده است و در دنیا از هر پنج زن یک نفر دچار این اختلال است

انواع آنورگاسمی:

آنورگاسمی اولیه : زن هرگز تجربه ارگاسم را نداشته است.

آنورگاسمی ثانویه : زن قبلا ارگاسم را تجربه کرده اما اکنون در رسیدن به آن دچار مشکل شده است.

آنورگاسمی موقعیتی : زن تنها در موقعیت های خاصی می تواند ارگاسم را تجربه کند. این عارضه در زنان بسیار شایع است. در واقع، حدود ۸۰ درصد زنان تنها در نتیجه تحریک کلیتوریس، ارگاسم را تجربه می کنند.

آنورگاسمی عمومی: زن در هیچ موقعیتی نمی تواند به ارگاسم برسد.

با توجه به این نکته که زن و مرد هردو بهتر است بعد از هر رابطه تخلیه و ارضا شوند وگرنه هرکدام دچار عوارض جبران ناپذیر برای جسم وروح میشوند که ما دراینجا گفتگویی را با ماما و مشاوره ی زنان و زایمان سرکار خانم کیانی انجام دادیم که می تواند کمک زیادی به پاسخ های از شما باشد،در ابتدا معنی ارگاسم را بررسی و سپس مراحلی که یک رابطه جنسی خوب باید صورت گیرد را توضیح و پس آن نگاهی به طب سنتی و طبع و جنس بدن پس ازآن نتیجه گیری پیامدهای عدم تخلیه جنسی زنان میپردازیم.

منظور از ارگاسم چیست؟

منظور از ارگاسم چیست

ارگاسم به معنی اوج لذت جنسی است.حال باید علت های زیادی را بررسی کرد مثل نوع زندگی و کار یا محیط و هورمون ها و مهمترین آن سواد جنسی است.

رابطه ی جنسی از مغز نشات می گیرد و شامل چهارمرحله است که مهمترین آن میل جنسی است و اولین مرحله ی آن پیش نوازی زنان در مدت زمان 20-30 دقیقه است چون زنان نیازی شدیدی به این زمان دارتد (مقاله مطلب مرتبط نحوه پیشنوازی را بخوانید)،زنان حساس تر هستند چرا که نیاز آن ها بیشتر روحی – روانی است ولی مردان بیشتر جسمی و جنبه ی هورمونی دارد. در برابر انجام سکس باید فانتزی های جنسی و میل جنسی و بهداشت جنسی شامل روحیه ی مناسب، لباس مناسب و بوی مناسب باید رعایت شود در نهایت باید سواد و اگاهی جنسی داشته باشند و هر خانم باید بداتد نقاط حساسش چیست ؟در رابطه با اکثر مراجعه کنندگان از آناتومی دقیق خود خبر ندارند.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: آموزش ارگاسم در زنان

توصیه رابطه جنسی مداوم به زوجین

در اکثر روابط توصیه ما بیشتر فیلم های آموزشی و حتی عاشقانه است که متاسفانه با فیلم های پورن اشتباه گرفته میشود که اینگونه فیلم ها خود باعث اختلال میشود .سکس هم مانند غذا خوردن و یا درس خواندن است که هرگاه از آن دست بکشیم نسبت به آن بی میل می شویم، بهترین راه درمان آن انجام سکس است.

وقتی زن ارضا نشود چه اتفاقی می افتد ؟

وقتی زن ارضا نشود چه اتفاقی می افتد

در سکس هورمون های اکسی توسین (هورمون عشق) و سروتونین (هورمون شادی ) هستند که در اوج لذت جنسی ( مقاله مطلب مرتبط زنان چگونه به نهایت لذت جنسی می رسند را بخوانید ) آزاد میشوند البته به شرطیکه هردو به ارضا برسند نسبت به یک دیگر آرامش پیدا میکنند و رابطه ای بهتر خواهند داشت در نتیجه وقتی ارگاسم انجام نمی شود هیچ کدام از این هورمون ها نمی توانند تولید شوند بنابرین افسرده و عصبی میشوند.

ارضا نشدن زن و مرد از نظر طب سنتی:

در بخش اول جنس خانم ها از آب و آقایان از آتش است وقتی خانم ها آمیزش انجام دهند این رطوبت دفع میشود و باعث سرحالی و سرخوشی میشود و در آقایون باعث کم شدن عصبانیت میشود .(آتش درونشان فرو می نشیند) در بخش دوم طب سنتی سودا طبعی سرد وخشک دارد ،وقتی سودا در بدن تجمع پیدا کند جسم روح را تحت تاثیر قرار می دهد که روش دفع سودا در بدن رابطه ی جنسی است و این باعث میشود تعادل در بدن برقرار شود.

راه درمان ارضا نشدن زنان یا آنورگاسمی

مشکلات جنسی می تواند باعث به وجود آمدن اختلاف و دیگر مشکلات شود بهتر از قبل ازاین که تبدیل به توده ی عظیم لاینحل برای شما شود به کمک مشاوره های تنظیم خانواده و ماما ها و متخصصین این امر ازجمله متخصصان اختلالات جنسی به سادگی برطرف و حل شود که شامل شیوه های ارتباطی مناسب رفتاری است.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چگونگی تحریک زنان

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: فواید ارضا شدن برای زنان

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: مشاوره جنسی

این مطلب در تاریخ چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
13517





نظر شما در مورد مطلب چرا زنان در رابطه جنسی حتما باید ارضا شوند؟ چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چرا افراد مذهبی به ازدواج زود هنگام اعتقاد دارند اما مشاورین نه
چرا افراد مذهبی به ازدواج زود هنگام اعتقاد دارند اما مشاورین نه

شرایط ازدواج مجدد با همسر سابق
شرایط ازدواج مجدد با همسر سابق

فواید اضافه وزن برای زنان میانسال
فواید اضافه وزن برای زنان میانسال

عوارض و آسیب خودارضایی در مردان
عوارض و آسیب خودارضایی در مردان

چطور با حرف زدن دیگران را جذب کنیم
چطور با حرف زدن دیگران را جذب کنیم

مجردها خوشبخت ترند یا متاهل ها
مجردها خوشبخت ترند یا متاهل ها










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11758

بازدید امروز:

23978

بازدید دیروز:

267094781

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام