عادت ‌هایی که به زندگی جنسی لطمه می زند

عادت ‌هایی که به زندگی جنسی لطمه می زند

برخی رفتارها و عادت ها می تواند بر رابطه جنسی و بطور کلی زندگی جنسی تاثیر منفی بگذارد، برخی از این عادات را بطور روزمره انجام می دهیم که نتیجه آن می شود دیر تحریک شدن،دیر ارضا شدن،زود انزالی یا اختلال نعوظ.

اگرشما به غذاهای بد علاقه دارید

اگر شما بدن خود را با کربوهیدرات های تصفیه شده ، قندهای ساده و چربی های اشباع پر می کنید. می تواند جریان خون شما را کند کرده و بر عملکرد شما در هنگام رابطه جنسی تأثیر بگذارد. بهتر است به جای آن ها مقدار زیادی میوه ، سبزیجات و پروتئین های گیاهی (آجیل ، لوبیا ) بروید. یک برنامه غذایی سالم به شما انرژی بیشتری برای رابطه جنسی می دهد و این میتواند در اثر خوردن مواد غذایی گفته شده پاداشی برای شما باشد.

اگرشما نمک زیادی می خورید

وقتی غذاهای شور بخشی از رژیم غذایی شما هستند ، احتمالاً فشار خون بالایی دارید که می تواند میل جنسی شما را کاهش دهد. بدن خود را از غذاهای بسته بندی و کنسرو شده که غالباً سدیم زیادی دارند ، پاک کنید و در عوض از گیاهان و ادویه جات عطر و طعم را به غذاهایتان اضافه کنید.

مطلب مرتبط این مطلب مرتبط را بخوانید: برای افزایش میل جنسی چی بخوریم

شما همچنان مضطرب هستید

فشار و نگرانی مداوم زندگی را به کام شما تلخ می کند، وقتی برای مدت طولانی با هورمون های استرس زا بدن را سیراب می کنید، سلامتی شما را ازبین می برد و همچنین میل شما را برای داشتن رابطه جنسی از بین می برد. سعی کنید ببینید چه چیزی شما را تحت فشار قرار داده است تا بتوانید به بهترین روش‌های حل ﺁن فکر کنید.

اضطراب و رابطه جنسی

یک ایده خوبی است که وقت کافی برای رفع استرس داشته باشیم. قدم زدن در پارک، کلاس یوگا، یا خندیدن کمدی مورد علاقه‌تان می تواند از این راه کارها باشد. در یک نظرسنجی که از حدود ۸,۷۰۰ نفر درآمریکا انجام شد، هر دو زن و مرد گفتند که روابط جنسی، زمانی طولانی تر می شود که انواع بیشتری از محرک ها در ﺁن وجود داشته باشد چه زمانی موتور جنسی خاموش میشود؟زمانی که از روش های تکراری و خودارضایی استفاده می کنید.

سرتان خیلی شلوغ است

هنگامی که زندگی پر پیچ و خم می شود ، بعضی اوقات رابطه جنسی می تواند اولین چیزی باشد که از لیست "انجام کارها" خارج می شود. اما صمیمیت در رابطه شما باید اولویت داشته باشد. رابطه جنسی برنامه ریزی شده ممکن است مانند ضربه ی فنی به نظر برسد اما می‌تواند به شما کمک کند که ﺁن را کنار نگذارید. بنابراین زمان خود را بر روی تقویم خود علامت بزنید و آن را انجام دهید. این احساس ارتباط بیشتری به شما و همسرتان خواهد داد که منجر به کیفیت بهبود خواب خواهد شد.

مطلب مرتبط این مطلب مرتبط را بخوانید: عوامل تاثیرگذار بر مشکلات جنسی زن و شوهر

به همان عادت های تکراری می چسبید

بعضی اوقات یک طلسم جنسی بی حاصل فقط مسئله ای است که شمارا درگیر می کند. شما ممکن است یک روال عادی و تکراری داشته باشید و حتی متوجه آن نشوید. آن را تغییردهید: موقعیت های جدید را امتحان کنید یا در مکانی یا در زمانی که معمولاً این کار را نمی کنید ، رابطه جنسی برقرار کنید. یا سعی کنید گزینه های جدید مانند ماساژ یا فانتزی های جنسی را به روال خود اضافه کنید .

شما صحبت نمی کنید

رابطه جنسی

اگر چیزی در مورد زندگی جنسی شما وجود دارد که شما را اذیت می کند ، یا ایده های جدیدی را که می خواهید امتحان کنید ، دارید ، در مورد آن صحبت کنید. سعی کنید درمورد احساسات و واکنش های خودتان حرف بزند، نه در رابطه با همسرتان. جملات خود را به جای "شما" با "من" شروع کنید.

مطلب مرتبط این مطلب مرتبط را بخوانید: نحوه صحبت درباره رابطه جنسی با همسر

شما خودباوری را از دست داده اید

پیام هایی که به خود می گویید - یا از دیگران می شنوید - درباره ی شما یا بدن شما تفاوت بزرگی در میزان اعتماد به نفس شما ایجاد می کند. وقتی این پیامها منفی هستند ، تصویر شخصی خودتان ضربه خواهد خورد و همین امر باعث می شود که از رابطه ی جنسی دلزده شوید. اگر حالت پیش فرض شما این است که خودتان را قبول ندارید، این عادت را بشکنید و سعی کنید بر ﺁنچه که دوست دارید تمرکز کنید. مواظب خود باشید و وقت خود را با افرادی سپری کنید که احساس خوبی دارند این افراد میتوانند احساس خوبی را هم به شما بدهند.

اگر خواب کافی ندارید

خواب و زندگی جنسی

اگر کار خود راتعطیل نکنید ، می توانید میل جنسی خود را از دست دهید. در یک مطالعه مشخص شد زنانی که خواب بیشتری دارند تمایل بیشتری به رابطه جنسی (و بهتر) دارند.

به اندازه ی دور کمر خود را توجه نمی کنید

آیا مقیاس شما این روزها عدد بالاتری از حد معمول نشان می دهد؟ یک مطالعه نشان داد که مردانی با کمر بیش از 40 اینچ بیشتر از افرادی که لاغر هستند ، دارای اختلال نعوظ هستند.

سیگار یا قلیان می کشید

لیست طولانی ای از راه هایی که سیگار کشیدن به سلامتی شما آسیب می رساند وجود دارد و کاهش میل جنسی بر اول لیست قرار دارد. مواد شیمیایی موجود در تنباکو می توانند با جریان خون همراه شوند و می تواند مشکلات جنسی به خصوص برای مردان ایجاد کند. در مورد چگونگی ترک آن با پزشک خود صحبت کنید.

این مطلب مرتبط را بخوانید:

مطلب مرتبط مشاوره زناشویی

مطلب مرتبط عوامل موثر بر کیفیت و کمیت رابطه جنسی

این مطلب در تاریخ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
3520





نظر شما در مورد مطلب عادت ‌هایی که به زندگی جنسی لطمه می زند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




مشاوره قبل ازدواج و پاسخ به سوالات در مورد ازدواج
مشاوره قبل ازدواج و پاسخ به سوالات در مورد ازدواج

آیا او مرد ایده آل شماست؟
آیا او مرد ایده آل شماست؟

گیاه مناسب برای افزایش میل جنسی
گیاه مناسب برای افزایش میل جنسی

ویاگرا: خطرناک است، با احتیاط میل شود
ویاگرا: خطرناک است، با احتیاط میل شود

چطور خودم را بیشتر دوست داشته باشم
چطور خودم را بیشتر دوست داشته باشم

متولدین هر ماه چه زمانی عاشق می شوند
متولدین هر ماه چه زمانی عاشق می شوند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

18445

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266482098

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام