مردان در چه سنی بیشتر خیانت می کنند

مردان در چه سنی بیشتر خیانت می کنند

علت خیانت مردان،مردان در چه سنی بیشتر خیانت می کنند؟چه رابطه ای بین سن مردان و خیانت آن ها وجود دارد ؟ چرا مردان میانسال بیشتر خیانت می کنند تا مردان جوان ؟

مردها در میان سالگی بالغ تر، جذاب تر از نظر موقعیت مالی شرایط بهتر و البته تمایل جنسی آنها تغییر و جذب خانم های سن پایین می شود، برهمین اساس دکتر مصطفی اقلیما رئیس انجمن‌ علمی مددکاری اجتماعی در رابطه با خیانت مردان میانسال گفته است: طبق آمارهای موجود، خیانت مردان به زنان معمولا بعد از ۴۰ سالگی به دلیل تمکن مالی و جذابیت ظاهری اتفاق می‌ افتد.

یکی از بزرگترین مشکل خانم ها خیانت از طرف همسر است که در بعضی روابط ممکن است اتفاق بیافتد و باعث بهم ریختگی در روابط و خانواده شود یکی از اصلی ترین دلیل آن می تواند بی اعتمادی باشد که باعث ناراحتی و اختلاف تنش های عصبی تحقیر و سرزنش، توهین و درصورت حل نشدن به صورت طلاق اتفاق می افتد که خانواده را دچار ازهم گسیختگی و تزلزل می کند.

دلایل رایج خیانت مردان

عدم تعهد و تعلق به همسر

وابستگی همراه با تعهد باعث می شود هر شخصی نسبت به فرد مورد علاقه ی خود کشش داشته باشد و باعث استحکام و تقویت رابطه ی زناشویی می شود ممکن از پس از مدتی مرد از زندگی خود احساس رضایت لازم را نداشته باشد و شور و اشتیاق خود را از دست داده باشد واین باعث می شود از خانه و خانواده ی خود دلسرد شود. تعهد عاطفی و جنسی می تواند یکی از عوامل پایداری در روابط باشد ولی باید دقت داشت همسر احساس کمبود نداشته باشد.به هر صورت می توانید شور و شوق را به روابطتان برگردانید؛ اگر شما اینکار را نکنید با شخص دیگری این احساس رضایت و شوق را تجربه خواهد کرد پس بهتر است دست به کار شوید.

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: رفتارهای زنان که باعث خیانت مردان می شود

کاهش جذابیت همسر و تغییر ظاهر

نیاز های همسر خود را درک کنید و برای یک رابطه ی ماندگار تر تلاش کنید به خود توجه داشته باشید و در حفظ جذابیت های خود به عنوان یک زن بکوشید ویژگی های دلخواه اورا تقویت کنید و از مواردی که با آن ممکن است در تغییر ظاهرتان مخالفت داشته باشد دوری کنید.

سر و وضع ظاهری شامل مواردی مثل :مرتب بودن و آراسته بودن پوشش ،زیبایی موها ، تمیزی دهان و دندان ها و...می شود .محققان با تغییر عکس دندان ها و پر کردن فاصله ی بین شان و سفید کردن آن ها با فتوشاپ دریافتند که دندان ها برای مردان اهمیت زیادی دارد بنابراین بهتر است به وضعیت و سلامت دهان و دندان های تان رسیدگی کنید.

از انتقاد دست بردارید

خیانت مردان

هر کسی نمی تواند اتنقادپذیر باشد، خصوصا مردان زیرا غرور آن را ممکن است خدشه دار کند ، بهتر است مسائل انتقادی تان را به صورت تشویقی بیان کنید .کلمات را دست کم نگیرید ؛ لحن صدا و نوع گفتن تاثیر زیادی در قبول و یا رد کردن خواسته هایتان دارد .

رد شدن از بحران میانسالی

هر شخص با توجه سن و مسیر زندگی اش دچار بحران هایی خواهد شد. مردان بعداز سنین 40 سالگی ممکن است دچار حالت های روحی و افسردگی و اضطراب شوند. بهتر است در کنار این حالت های روحی بمانید در سعی در آرام کردن و رفع این حالت ها داشته باشید. اگر دراین خصوص به مشکلات جدی تری برخوردید با سرچ در اینترنت یا با یک روانشناس بالینی مشورت کنید.

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چه مردانی بیشتر خیانت می کنند

خیانت های چندباره مردان

وقتی خیانت اتفاق افتاد باید دلیل آن مشخص شود، نه اینکه با یک ببخشید اشتباه کردم دیگه تکرار نمی کنم بحث تمام شود، بلکه بادی پیگیر شد چه عاملی باعث خیانت شده است

برخی از عواملی که باعث خیانت می شود

  • تنوع طلبی جنسی

  • عدم برآورده شدن نیاز های عاطفی و جنسی توسط همسر

  • عدم رضایت از زندگی زناشویی

  • سابقه روابط پیش از ازدواج

  • تاثیر از دیگران

  • سابقه طلاق یا خیانت در خانواده

  • ازدواج های تحمیلی و ناخواسته

  • رفتارهای همسر

سخن آخر درباره خیانت مردان میانسال

کم اهمیت شدن مسائل اخلاقی و رفتاری رعایت نکردن خط قرمز های رفتاری و شخصیتی در روابط ؛ارتباط با نامحرم و عدم رعایت حد و حدودهای گفتاری و رفتاری چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، کم رنگ شدن مسائل اخلاقی و ازبین رفتن اصول فرهنگ ایرانی باعث بروز خیانت در مردان در سنین مختلف می شود.حفظ تداوم ومراقبت در رابطه و اولویت قرار دادن همسر و ایجاد گفتگوهای صمیمانه باعث جلوگیری از طلاق عاطفی می شود.

زمان زیادی برای حل تعارض ها و مسائلی که برای شما ایجاد شک و دودلی کرده وقت بگذارید همین گفتگوهای کوچک و یک شنونده ی خوب بودن برای همسرتان بهترین روابط را ایجاد و باعث صمیمانه شدن بیش از پیش می شود و خیلی از افکار منفی نسبت به همسر از ما دور شود.طبق گفته ی محققان با وقت گذاشتن برای ایجاد یک رابطه نزدیک یا هیجان جدید حدود ماهی یکبار باعث میشود نتایج بهتری حاصل شود و شعله ی این روابط روشن و گرما بخش باشد. سلامت روانی خود و دیگران امری مهم است که به آن توجهی نداریم در هنگام عصبانیت یا خشم توجهی به سخنان و رفتار خود نداریم بعد از آن بهتر است خود را ارزیابی کنید و رفتار خود را مورد بررسی دهید ؛در عصبانیت به دنبال نتایج دلخواهتان نباشید زیرا ممکن است نتیجه برعکس شود.با صبر وحوصله قطعا به مواردی دست پیدا می کنید که ازآن غافل بودید.

پیش از اقدام به هرکاری شرایط خانوادگی خود و دیگران مسائل مالی و فرزندان در نظر بگیرید، اگر برای شما امکان بخشش وجود دارد آن را ببخشید و فرصتی دیگر را در اختیار همسرتان قرار دهید با این کار می توانید آرامش برای خود به ارمغان بیارید هرچند برای شما بی اعتمادی آورده ولی گاهی با بخشیدن کمک زیادی به خود کرده ایم حتی اگر ماندن برای شما سخت شده کمی صبر کنید و به خودتان فرصت دهید که آیا با ماندن وصبر کردن می تواند حل شود یا نه؟

 مطالب پیشنهادی

 مطلب مرتبط چطور بفهمم شوهرم داره خیانت می کنه

مطلب مرتبط شوهرم به خواهرم علاقه دارد، علاقه به خواهر زن

این مطلب در تاریخ جمعه 11 ارديبهشت 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
9320





نظر شما در مورد مطلب مردان در چه سنی بیشتر خیانت می کنند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نشانه های علاقه دختر به پسر
نشانه های علاقه دختر به پسر

اشتباهات مهم در ازدواج
اشتباهات مهم در ازدواج

اشتباه مردان که منجر به ناتوانی جنسی آنها می شود
اشتباه مردان که منجر به ناتوانی جنسی آنها می شود

تغییرات زنان در بارداری
تغییرات زنان در بارداری

در مورد مشاوره ازدواج و زناشویی بیشتر بدانیم
در مورد مشاوره ازدواج و زناشویی بیشتر بدانیم

اخبار مهم روز دوشنبه  16 اردیبهشت 1398
اخبار مهم روز دوشنبه 16 اردیبهشت 1398










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

13336

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266476989

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام