مشاوره زناشویی آنلاین

مشاوره زناشویی آنلاین

مشاوره تلفنی و آنلاین، راه حلی برای رفع مشکلات جنسی و زناشویی،خیلی از زوجین هیچ اطلاعی درمورد مشاوره زناشویی آنلاین ندارند و برخی زوجین حتی اسم آن را نیز نشنیده اند. بهتر است بدانید که امروزه مشاوره زناشویی در سه شکل حضوری، آنلاین و تلفنی صورت می گیرد. در این مقاله به بررسی مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی می پردازیم.

چرا مشاوره زناشویی آنلاین؟

خیلی از زوجین به دلیل خجالت یا حجب و حیا از مراجعه به مشاوره زناشویی حضوری خودداری می کنند. مشاوره زناشویی تلفنی پاسخگوی مشکلات جنسی و زناشویی این گونه زوجین هست. اما برخی زوجین حتی بصورت تلفنی نیز نمی توانند براحتی مشکلات خود را مطرح کنند. از طرفی دیگر، مشغله های امروزی و مشکلات آلودگی، ترافیک و نبود زمان کافی برای مراجعه حضوری سبب شده بسیاری از زوجین و والدین برای مشاوره حضوری اقدام نکنند. به همین دلیل، مشاوره زناشویی آنلاین برای تمامی زوجین مناسب است.

مشاوره آنلاین و تلفنی نیز می تواند به اندازه مشاوره حضوری مفید و مشکل گشا باشد.

نکته دیگر اینکه، چنین مشاوره ای صرفا به زوجین و افرادی که ازدواج کرده اند اختصاص ندارد. بلکه بسیاری از جوانان و حتی نوجوانان می توانند مشکلات یا سوالات جنسی خود را براحتی مطرح کرده و پاسخ آن را دریافت کنند.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره زناشویی آنلاین برای والدین

مشاوره زناشویی آنلاین برای والدین

متاسفانه، در اکثر مدارس و در نظام آموزشی، برنامه مناسبی به منظور آموزش و مشاوره جنسی نوجوانان تدارک دیده نشده است. به همین منظور والدین با استفاده از مشاوره زناشویی آنلاین باید اطلاعات صحیحی را در اختیاز فرزندان خود قرار دهند. استفاده از مشاوره جنسی آنلاین و مشاوره خانواده می تواند آگاهی والیدن را هم نسبت به مشکلات جنسی و زناشویی خود و هم در رابطه با آگاهی رسانی صحیح به کودکان یاری کند، والدین به کمک این آموزش ها و مشاوره های آنلاین می توانند در زمینه مسائل جنسی به شیوه ای صحیح به فرزندان خود آموزش دهند. بدین منظور، والدین می توانند هم از مشاوره تلفنی و هم مشاوره آنلاین استفاده کنند.

مشاوره جنسی برای نوجوانان

مشاوره زناشویی آنلاین و مشاوره جنسی برای نوجوان و جوانان نیز درنظر گرفته شده است. تمامی افراد، چه دختر چه پسر، پس از رسیدن به سن بلوغ جنسی، شرایط جدید و گاها تجربیات تلخ یا اشتباهی را تجربه می کنند. بسیاری از نوجوانان نیز اطلاعات نادرستی را در این زمینه دریافت می کنند که زمینه ساز بسیاری از مشکلات جنسی در سنین جوانی یا پس از شروع زندگی زناشویی خواهد شد.

نوجوانان با رسیدن به سن بلوغ، دچار تغییرات روحی و جسمی می شوند و شناخت جدیدی نسبت به خود پیدا می کنند. بنابراین شناخت کامل مسائل جنسی و شرایط بهداشتی و جسمی بدن پس از بلوغ، اهمیت زیادی دارد.اما در اغلب خانواده ها، به دلیل حجب و حیا و نوع رابطه ی آنها با فرزندان، آموزش جنسی یا مشاوره جنسی مناسبی را در اختیار فرزندان خود قرار نمی دهند. همین موضوع، زمینه ساز بسیاری از مشکلات برای آینده فرزندشان خواهد شد، دریافت اطلاعات و آموزش های جنسی باید از راه صحیح و با رعایت عفت انجام شود. مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی آنلاین، این هدف را نیز درنظر گرفته و بخشی از مشاوره ها، مختص نوجوانان و جوانان مجرد است.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره زناشویی برای زوج های جوان

مشاوره زناشویی برای زوج های جوان

مشاوره زناشویی آنلاین، علاوه بر آموزش به والدین و جوانان و نوجوانان، برای زوج های جوان کاربردهای بیشتری دارد. گرچه، بخشی از مخاطبان این مشاوره ها، زنان و مردان میانسال هستند.اما در اکثر موارد، این زوج های جوان هستند که دارای مشکلات جنسی بوده و به مشاورین مراجعه می کنند. اما همانگونه که گفته شد، بسیاری از زوجین به دلیل شرم و حیا بصورت حضوری نمی توانند مراجعه کرده و همین امر زمینه ساز سردی روابط آنها می شود.

درصورتی که امروزه اختلالات جنسی درمیان مردم بسیار شایع شده و درمان ها و روش های موثری برای رفع این مشکل وجود دارد. با مشاوره جنسی آنلاین می توانید با روانشناسان متخصص این حوزه ارتباط برقرار کنید. با مشاوره و افزایش اطلاعات خود، علاوه بر رفع مشکلات زناشویی می توانید از بروز بیماری های مقاربتی نیز پیشگیری نمایید.

رفع مشکلات زناشویی با مشاوره زناشویی آنلاین

امروزه مشکلات زناشویی زیادی درمیان زوجین، بخصوص زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند مشاهده می شود. چراکه جوانان در ابتدای زندگی مشترک، شناخت زیادی در این زمینه و روابط زناشویی ندارند. اغلب جوانان تصور می کنند مشکلات ازدواج صرفا مربوط به مشکلات مالی یا بی توجهی همسر است. والدین نیز قادر نیستند در این زمان، آموزش هایی را از روش درست به جوانان خود منتقل کنند. بنابراین، به منظور داشتن روابط صحیح زناشویی و پیشگیری از مسائل جنسی به کمک مشاوره زناشویی آنلاین می توانند مشکلات خود را حل کنند. یکی از نکات مهمی که مشاورین توصیه می کنند این است که رابطه جنسی صرفا به منظور ارضا شدن میل جنسی نیست بلکه وسیله ای برای عشق ورزی به همسر محسوب می شود.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: همسرم مشاوره نمی آید

اهمیت رابطه جنسی

اهمیت رابطه جنسی

کیفیت روابط عاطفی میان بسیاری از زوجین، به دلیل وجود مشکلات در روابط جنسی کاهش می یابد. دو مورد از رایج ترین این مشکلات، بی میلی جنسی در زنان و زود انزالی در مردان است. زوجین با داشتن این مشکلات با داشتن حس شرمندگی و خجالتاز خود به مشاورین مراجعه نمی کنند،اما باید بدانید امروز راهکارهای بسیاری برای این مشکل وجود دارد که بسیاری از آنها موثر بوده اند. بنابراین می توانید از مشاوره زناشویی آنلاین استفاده کرده و مشکل خود را حل کنید. حل چنین مشکلی، مطمئنا کیفیت زندگی و عشق و محبت بین زوجین را افزایش خواهد داد.

چه مشکلاتی را می توان با مشاوره جنسی حل کرد

بسیاری از مشکلات و ابهامات جنسی را می توان با مشاوره زناشویی آنلاین برطرف نمود. در موارد زیر می توانید از مشاوره آنلاین یا تلفنی استفاده کنید و اقدامات درمانی را بکار ببرید:

  • سرد مزاجی زوجین

  • عدم رضایت جنسی

  • عدم آگاهی از اقدامات صحیح جنسی

  • نداشتن آگاهی کافی درمورد پیش نوازی

  • عدم آگاهی درمورد مسائل موثر در روابط جنسی

  • ناتوانی جنسی

  • درمان انحرافات جنسی

موارد فوق، درمیان رایج ترین مسائل جنسی میان زوجین هستند که قطعا با مشاوره زناشویی آنلاین می توان آنها را برطرف کرد، در قسمت نظرات این پست می توانید سوالات زناشویی خود را مطرح نمایید

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط انواع مشاوره آنلاین

این مطلب در تاریخ يكشنبه 27 ارديبهشت 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
3308





نظر شما در مورد مطلب مشاوره زناشویی آنلاین چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




هفت راهکار موثر برای یافتن همسر مناسب برای خانم ها و آقایان
هفت راهکار موثر برای یافتن همسر مناسب برای خانم ها و آقایان

ازدواج با فردی که داری فرزند است
ازدواج با فردی که داری فرزند است

برای زود انزالی چه باید کرد
برای زود انزالی چه باید کرد

پرسش و پاسخ بارداری
پرسش و پاسخ بارداری

سن زوال عقل در زنان
سن زوال عقل در زنان

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط زوجین
تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط زوجین










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

15595

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266293358

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام