مشاور سنتر

باردار کردن همسر،چطور همسرم رو باردار کنم؟

باردار کردن همسر،چطور همسرم رو باردار کنم؟

درمورد باردار کردن همسر نکات زیاد و درعین حال ساده ای وجود دارد که با رعایت آنها می توانید همسر خود را باردار کنید. یکی از نکات، پوزیشن یا حالت مناسب در رابطه جنسی است. در این مقاله، نکات مهم در این زمینه را بررسی می کنیم.

بهترین حالت یا پوزیشن برای باردار کردن همسر

بهترین حالت برای باردار کردن همسر، حالت سنتی آمیزش جنسی است. هرچند در هر حالتی از رابطه جنسی، احتمال بارداری وجود دارد. حالت سنتی بسیارراحت تر است و بدن زوجین در این حالت تماس بیشتری با هم دارد.آنها در تمام مدت می توانند همدیگر را ببوسند یا درآغوش بگیرند. در چنین حالتی، مرد با بلند کردن خود با دست هایش و بالا نگه داشتن بدن خود با زانوهایش می تواند آزادی بیشتر برای حرکت زن بدهد.

نحوه باردار کردن همسر در پوزیشن سنتی

در این پوزیشن، زن به پشت می خوابد و پاهای خود را باز می کند و زانوهای خود را خم کرده و کف پاهای خود را روی زمین قرار می دهد. مرد روی او می خوابد و به کمک دست یا پاهای خود، وزن خود را روی بدن زن نمی اندازد.علاوه براین، زن می تواند یک یا هر دو پای خود را بلند کرده به گونه ای که مرد آنها را در دست گرفته یا روی شانه های خود قرار دهد. در این حالت به احتمال بیشتری لقاح و بارداری صورت می گیرد. زیرا درحالتی که زن به پشت می خوابد، واژن او رو به پایین قرار گرفته و درهنگام ورود اسپرم به داخل واژن، از گردنه رحم گذشته و راحت تر وارد رحم می شود. یکی از مزایای دیگر این حالت این است که آلت مرد می تواند بصورت عمیق تری وارد واژن زن شده و اسپرم پس از انزال بصورت مستقیم به رحم وارد می شود.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: تعداد دفعات نزدیکی برای باردار شدن

نکاتی برای افزایش احتمال بارداری همسر

به منظور افزایش احتمال باردار کردن همسر، نکات زیر را رعایت کنید:

مرد آلت خود را به عمق واژن فرو ببرد. با این کار کمترین میزان از مایع انزال از واژن خارج شده و بیرون می ریزد.

توصیه می شود مرد پس از خارج کردن آلت خود، دو لب دستگاه تناسلی زن را به سمت یکدیگر نزدیک کند. با این کار، احتمال خروج مایع انزال شده کاهش می یابد.

پس از خروج آلت مرد از واژن رن، بهتر است زن به مدت ۳۰ دقیقه در همان حالت قبلی و به پشت دراز بکشد. همچنین بهتر است مرد بالشتی را در زیر کمر زن قرار دارد تا لگن او کمی از زمین فاصله داشته و به سمت بالا باشد. بیشتر از این مدت زمان نیاز نیست زن به پشت بخوابد.

پس از بلند شدن زن، ریخته شدن کمی از مایع انزال شده از واژن او طبیعی است و نباید نگران بود. این امر سبب کاهش احتمال بارداری نمی شود. زیرا این اسپرم هایی که در واژن مانده اند دیگر زنده نیستند.

بهترین زمان برای رابطه جنسی برای باردار کردن همسر

بهترین زمان برای رابطه جنسی برای باردار کردن همسر

رعایت زمان بندی دقیق به منظور باردار شدن همسر، اهمیت زیادی دارد. اسپرم قادر است حدودا ۲ الی ۳ روز زنده بماند، اما تخمک تنها ۱۲ الی ۲۴ ساعت زنده می ماند. بنابراین، برای افزایش احتمال باردار کردن همسر باید در نزدیک زمان تخمک گذاری، بیش از یک بار رابطه جنسی برقرار کنید. علاوه براین، برای احتمال باروری بیشتر، بهتر است در یک الی دو روز قبل از تخمک گذاری زن، رابطه جنسی داشته باشید. همچنین، در روز تخمک گذاری رابطه جنسی خود را تکرار کنید. البته نمی توان زمان دقیقی برای رها شدن تخمک در خانم ها مشخص کرد. این موضوع بستگی به طول دوران قاعدگی خانم ها دارد. معمولا 14 روز قبل از شروع پریود بعدی، تخمک گذاری در خانم ها انجام می شود. این زمان بستگی به طول دوره ماهیانه دارد.

مثلا برای خانم هایی که دوره 28 روزه دارند، تخمک گذاری بطوری تقریبی در وسط دوره رخ می دهد. اما در بانوانی که دارای سیکل 35 روزه هستند، تخمک گذاری بجای روز هفدهم یعنی وسط دوره، در روز بیست و یکم انجام می شود. با رعایت این نکته، احتمال باردار کردن همسر خود را افزایش دهید.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چه مدت بعد از نزدیکی باردار می شویم

علائم تخمک گذاری

برخی خانم ها براحتی زمان تخمک گذاری خود را باتوجه به علائم آن متوجه می شوند. برای باردار شدن، بهتر است زمان آن را تشخیص دهید و دوره های ماهیانه خود را زیرنظر بگیرید. علائم تخمک گذاری عبارتند از:

  • درد اندک در قسمت زیر شکم

  • حساس و کمی دردناک شدن پستان

  • افزایش میزان ترشحات واژن و تغییر رنگ آنها به ماده ای مشابه سفیده تخم مرغ

  • افزایش خفیف دمای پایه بدن

رعایت نکات بهداشتی و سبک زندگی

برخی زوجین باوجود رعایت نکات لازم در رابطه جنسی برای باردارکردن همسر خود، باز هم موفق به این کار نشده اند. به منظور افزایش شانس باردار کردن همسر خود، بهتر است به نکات بهداشتی و سبک زندگی خود نیز توجه داشته باشید. گاهی لازم است تغییراتی در عادات و سبک خود انجام دهید تا احتمال بارداری همسر شما افزایش یابد.علاوه بر کاهش و دوری از استرس، انجام آزمایش تخمک گذاری، داشتن تغذیه مناسب و داشتن خواب کافی، حفظ وزن متعادل بدن، درصورت دارا بودن عادت هایی که در ادامه مطرح می شود، باید آنها را ترک کنید.

ترک سیگار

سیگار کشیدن حتی به میزان اندک، سبسب کاهش احتمال باردار کردن همسر شما می شود. اغلب سیگاری ها دارای مشکلات ناباروری هستند. احتمال ناباروری در افراد سیگاری بیشتر است. زنان سیگاری مشکلات و ناهنجاری بیشتری در تولید تخمک دارند. مردان سیگاری نیز معمولا تعداد اسپرم کمتری دارند.

کاهش کافئین مصرفی

مصرف بیش از حد کافئین می تواند سیستم بدن شما را مختلف کند. این کافئین سلامت باروری شما را با خطر مواجه کرده و احتمال باروری شما را کاهش می دهد.

اجتناب از مصرف الکل

نیاز به گفتن مضرات الکل نیست و این موضوع برای تمامی اقشار جامعه اثبات شده است. مصرف الکل سبب دوره های نامنظم پریودی و عدم تخمک گذاری می شود. همچنین در میزان غلظت استروژن و پروژسترون تغییر ایجاد می شود. تمامی این موارد سبب کاهش شدید احتمال باروری و توانایی باردار کردن همسر شما می شود.

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط نزدیکی برای باردار شدن

این مطلب در تاریخ شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
114567





نظر شما در مورد مطلب باردار کردن همسر،چطور همسرم رو باردار کنم؟ چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آیا توقعات این دختر منطقی است؟
آیا توقعات این دختر منطقی است؟

چرا دختران روستایی زود ازدواج می کنند و طلاق هم کم است
چرا دختران روستایی زود ازدواج می کنند و طلاق هم کم است

راههای جلوگیری از ابتلا به ایدز
راههای جلوگیری از ابتلا به ایدز

4 وسیله در خانه که در دوران بارداری بر جنین اثر گذار است
4 وسیله در خانه که در دوران بارداری بر جنین اثر گذار است

استرس چیست؟ چرا استرس میگیریم ؟ چکار کنیم استرس نداشته باشیم
استرس چیست؟ چرا استرس میگیریم ؟ چکار کنیم استرس نداشته باشیم

ماجرای مادر بی رحمی که تصاویر کودک آزاری خود را در فضای مجازی منتشر کرد، چه بود؟
ماجرای مادر بی رحمی که تصاویر کودک آزاری خود را در فضای مجازی منتشر کرد، چه بود؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10138

بازدید امروز:

18287

بازدید دیروز:

266950979

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام