پوزیشن های تحریک نقطه جی

پوزیشن های تحریک نقطه جی

پوزیشن های تحریک نقطه جی: با این پوزیشن ها به تحریک نقطه جی GSPOT و ارگاسم زن کمک کنید

نقطه جی یکی از نقاط معروف است که تحریک آن سبب ارضا شدن خانم ها می شود. با شناخت این نقطه و تحریک آن می توانید همسر خود را به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسانید. بد نیست برای به ارگاسم رساندن همسرتان پوزیشن های مختلف را امتحان کرده و روابط جنسی خود را هیجان انگیز و جذاب کنید. با انجام پوزیشن های مختلف و ایجاد لذت بیشتر برای همسرتان مطمئنا زندگی شیرین تر و صمیمانه تری خواهید داشت. در این مقاله به بررسی بهترین پوزیشن های تحریک نقطه جی می پردازیم.

تحریک نقطه جی

نقطه جی که به آن جی اسپات (G-Point) می گیوند، برگرفته از نام یکی از متخصصین زنان آلمان است. او چندین سال پیش این نقطه را بررسی و تشریح کرد. این نقطه واقع در قسمت جلویی واژن است. به این ناحیه، ناحیه اهرمی واژن گویند. یکی از مشکلات زنان که سبب بی میلی آنها به روابط جنسی می شود، نرسیدن آنها به انزال و لذت نبردن آنها از رابطه است.

با تحریک نقطه جی بصورت اصولی و صحیح در بدن زن می توانید ارگاسم با لذت فراوان و انزال صحیح او را شاهد باشید. ناحیه جی برای اکثر زنان بسیار تحریک آمیز بوده و لمس آن بسیار لذت بخش است. بنابراین با داشتن پوزیشن های مناسب، آلت مرد درحین رابطه جنسی می تواند این نقطه را خیلی راحت تحریک نموده و زن را به ارگاسم برساند.

پوزیشن های تحریک نقطه جی

تحریک نقطه جی

به منظور تحریک نقطه جی می بایست آلت تناسلی مرد در حالتی درون واژن زن قرار بگیرد که در هنگام دخول با نقطه جی تماس داشته باشد و موجب تحریک آن شود. همچنین ایجاد فشار در قسمت جلویی واژن یعنی استخوان لگن سبب تحریک بیشتر واژن زن می شود. باتوجه به محل قرارگیری نقطه جی که در تمام زنان یکسان نیست و همچنین شکل آلت تناسلی مرد، بهتر است پوزیشن های مختلف را امتحان کنید تا خودتان بهترین آن را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. اما بصورت کلی، معمولا بهترین پوزیشن به منظور تحریک نقطه جی زمانی است که لگن زن رو به بالا قرار داشته باشد. علاوه براین، زمانی که مرد از پشت دخول داشته باشد، به تحریک جی کمک می شود.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: لذت جنسی بیشتر برای خانم ها با تحریک نقطه جی

در ادامه، بهترین پوزیشن های تحریک این نقطه مهم را بررسی می کنیم.

پوزیشن سگی یا داگ استایل

در این پوزیشن، زن با دستانی کشیده و زانوهای خمیده روی زمین و به سمت زمین تا حدی کمر خود را قوس دار می کند، مرد از پشت و بصورت نشسته روی زانوهای خود، او را بغل می کند. زن پاهای خود را کنار هم گذاشته و مرد پشت سر او، پاهای خود را کنار و بیرون پاهای زن قرار داده و دخول را انجام می دهد. در مرد در این حال می تواند از پشت، زن را بغل کرده و سینه های او را با دستان خود لمس کرده و نوازش کند. این پوزیشن نقطه جی را تحریک کرده و نیزبا کنار هم قرار گرفته پاهای زن، واژن تنگ تر خواهد بود.

پوزیشن شکاف آتش

برای تحریک نقطه جی، زن به پشت خوابیده، البته نه بطور کامل و بهتر است یک بالش زیر کمر او قرار گیرد. مرد جلوی زن زانو می زند، یکی از پاهای زن روی سینه یا شانه مرد قرار می گیرد و پای دیگر خود را دراز می کند. می تواند جای پاهای خود را نیز به منظور ایجاد تنوع عوض کند. در این پوزیشن بدن بسیار راحت و هماهنگ است. علاوه بر تحریک نقطه جی، دخول طولانی تر و عمیق تری نیز به همراه دارد.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: حالت های رابطه زناشویی

پوزیشن پروانه

این پوزیشن به کمک یک میز یا تخت انجام می شود. مرد در لبه تخت به سمت زن می ایستد. زن در حالت دراز کش در لبه تخت در مقابل مرد قرار می گیرد بگونه ای که پاهای او خمیده و کف پاها و باسن در نزدیکی لبه ی تخت باشد. سپس زن مچ پاهای خود را روی شانه مرد قرار می دهد و لگن خود را در بالا نگه می دارد. دراین حالت مرد باید ایستاده دخول را انجام دهد. این کار باید به صورتی انجام شود که زاویه دخول سبب تماس آلت مرد با نقطه جی در زن شود. می توانید برای راحتی زن، بالشی را زیر کمر و لگن زن قرار دهید. این پوزیشن دارای تحریک عمیقی برای هر دو است و هر دو باید برای انجام آن تلاش کنند.

تحریک نقطه جی با پوزیشن خرچنگ

در این پوزیشن زن و مرد روبروی یکدیگر می نشینند بطوری که پاهای خود را به هم قلاب کرده و و دستان خود را پشت سر خود بصورت تکیه گاه قرار می دهند. زن و مرد لگن خود را به سمت جلو و عقب می توانند براحتی حرکت داده و از آن کمک بگیرند. در این پوزیشن با تنظیم زاویه مناسب می توانید عمق دخول را بیشتر کنید. مزیت این پوزیشن سرعت کم و تحریک بسیارزیاد آن است. این روش می تواند به تحریک جی در زنان کمک کرده و سبب پیشگیری از زودانزالی مردان شود.

پوزیشن دختر گاوچران

در این پوزیشن به منظور تحریک نقطه جی، مرد به پشت دراز کشیده و زن روی او قرار می گیرد. در اینجا دخول و کنترل آن با حرکت زن انجام می گیرد. در این پوزیشن زن می تواند روی پاشنه بنشیدند و دستهای خود را به عقب تکیه داده و با حرکت به سمت بالا و پایین، سرعت دخول را تغییر دهد. یا اینکه می تواند زانوهای خود را روی زمین گذاشته و پس از خم کردن خود به جلو، روی بدن مرد به سمت جلو و عقب کشیده و دخول را انجام دهد. در این پوزیشن، مرد نیز می تواند به زن کمک کند. مرد با نگه داشتن دستان خود زیر باسن همسرش می تواند در انجام دخول و بالا و پایین کردن آن کمک کند.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: بهترین حالت نزدیکی

پوزیشن پل

این پوزیشن دارای لذت فراوان و دخولی عمیق است. در اینجا مرد روی زانو قرار گرفته و زن مانند یک پل روی پاهای مرد قرار می گیرد. مرد باید دخول خود را به آرامی به سمت بالا انجام دهد. در این پوزیشن به نقطه جی ضربه وارد می شود. این کار تحریک و لذت بسیار زیادی را برای زن به همراه داشته زیرا سبب تحریک نقطه جی می شود. علاوه براین، برای مرد نیز بسیار لذت بخش است زیرا دخول بصورت زاویه دار انجام می شود. نقطه جی یکی از نقاط معروف است که تحریک آن سبب انزال خانم ها می شود.

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط آموزش دخول در روابط زناشویی

این مطلب در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
111284





نظر شما در مورد مطلب پوزیشن های تحریک نقطه جی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج با همکار
ازدواج با همکار

تاثیر گذشته افراد در ازدواج
تاثیر گذشته افراد در ازدواج

چه دخترانی دراولین رابطه جنسی خونریزی ندارند
چه دخترانی دراولین رابطه جنسی خونریزی ندارند

تاثیر کمبود آهن در بارداری
تاثیر کمبود آهن در بارداری

آیا از نظر روانی بالغ شدید یا هنوز بچه اید؟
آیا از نظر روانی بالغ شدید یا هنوز بچه اید؟

نکاتی برای مدیریت زمان
نکاتی برای مدیریت زمان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

23485

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266459423

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام