چگونه شوهرمان را صدا بزنیم

چگونه شوهرمان را صدا بزنیم

تا حالا به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه باید شوهر گرامی‌تان را صدا بزنید؟ در این مطلب خیلی خلاصه و کاربردی می‌خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم.

  در محیط عمومی:باید با شوهرتان به توافق برسید که در محیط‌های عمومی، محل کارومهمانی‌ها چگونه همدیگر را صدا بزنید. حساسیت‌های همسر باید در این خصوص جدی گرفته شود. بیشتر آقایان دوست ندارند همسرشان وارد محل کار آن ها شود و در جمع همکاران   بگوید: سلام جوجوی من! از او بپرسید دوست دارد در موقعیت‌های عمومی با چه نام یا عنوانی مورد خطاب شما قرار بگیرد و همان را عمل کنید.

  در محیط خانواده:در محیط خانواده که فضا صمیمی‌تر است می‌توانید از الفاظ رمانتیک‌تر استفاده کنید  ولی باز هم باید مطمئن شوید همسرتان دقیقا با چه مواردی مشکل ندارد. ممکن است بگوید دوست دارم اسم خودم را صدا بزنی. ممکن است اسم شناسنامه‌اش را دوست نداشته باشد و بخواهد با نام جدید توسط همسرش صدا زده شود. ممکن است القاب و عناوینی مانند عزیزم، عشقم، عمرم،  آقای من و ... مطرح شود. ‌ بر اساس سلیقه و احساسات او، می‌توانید هر از گاهی کلماتی به کار ببرید که حس عاشقانه به او دست دهد: دلربای من، آرامش، سرور من، نفس و ... . گاهی می‌توانید بر اساس ویژگی‌های خاص او، اسم‌های دوست داشتنی درباره‌اش به کار ببرید: هنرمند من، چشم عسلی، ورزشکار من، دانشمند دوست‌داشتنی و ... .

نکته: در منزل و جلوی فرزندان‌تان همدیگر را با القاب و عناوین عاشقانه صدا کنید تا هم حس اطمینان به فرزندان‌تان منتقل شود و هم آن‌ها نیز نحوه رفتار با همسر را بیاموزند اما در این باره خیلی هم افراط نکنید.

  صدا زدن باید با احترام صورت بگیرد:احترام اصل اساسی زندگی مشترک است و همه چیز حتی صدا زدن همسر باید با احترام صورت بگیرد. حفظ احترام مهم‌ترین عامل آرامش در زندگی است. غیر از کلماتی که همسرتان را با آن صدا می‌زنید، لحن و زبان بدن‌تان هم بسیار مهم است که عشق و دوستی و علاقه را به طرف مقابل منتقل کند. نامی که همسرتان را با آن در محیط خانه صدا می زنید، روی تلفن همراه‌تان ذخیره نکنید. شاید همسرتان دوست نداشته باشد وقتی به شما زنگ می‌زند و شما در محیط کارتان هستید، کلماتی مانند «مربای من» روی گوشی تان نقش ببندد و بقیه آن را ببینند.

نویسنده : زینب طباطبایی / به نقل از سایت سواد زندگی

این مطلب در تاریخ سه شنبه 19 خرداد 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:3.9
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
2912





نظر شما در مورد مطلب چگونه شوهرمان را صدا بزنیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سوالات برای ارزیابی خودتان و خواستگار
سوالات برای ارزیابی خودتان و خواستگار

آیا مردان در دوران عقد باید نفقه پرداخت کنند
آیا مردان در دوران عقد باید نفقه پرداخت کنند

عواقب بی توجهی به انزال زودرس
عواقب بی توجهی به انزال زودرس

نحوه مصرف قرص ال دی-LD
نحوه مصرف قرص ال دی-LD

چی بخوریم اضطراب نداشته باشیم
چی بخوریم اضطراب نداشته باشیم

علت گرایش دختران به زندگی مجردی
علت گرایش دختران به زندگی مجردی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

15478

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266293241

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام