همسرم مرا نمی بوسد

همسرم مرا نمی بوسد

نبوسیدن همسر ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که باید بدقت بررسی شود. اینکه یک مرد همسر خود را نبوسد، برای بسیاری از زنان سخت است اما راه حل هایی دارد. همسرم مرا نمی بوسد؛ دلایل نبوسیدن همسر و راهکارهای رفع مشکل


بسیاری از خانم ها از اینکه همسرشان آنها را نمی بوسد یا به آنها توجهی ندارد، ناراحت و نگران هستند. نبوسیدن همسر ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که باید بدقت بررسی شود. اینکه یک مرد همسر خود را نبوسد، برای بسیاری از زنان سخت است، زیرا بوسه و نوازش تاثیری بیشتری بر زنان دارد و زنان نیاز بیشتری در این زمینه دارند. اما جای نگرانی نیست و می توان راه حل هایی برای این مشکل پیدا کرد.


نبوسیدن همسر و عدم ابراز علاقه


شیوه ابراز علاقه در افراد مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی وابسته است. برخی عوامل موثر در این زمینه عبارتند از:


  • شخصیت


  • جنسیت


  • فرهنگ


  • آموزش های خانواده


تمامی موارد فوق مشخص کننده شیوه ابراز علاقه در افراد مختلف است. یکی از دلایل نبوسیدن همسر از سوی مرد، به فرهنگ خانوادگی باز می گردد. بسیاری از مردانی که در خانواده ای تحت باورهای سنتی مردانه پرورش یافته اند، یا والدین آنها الگوی ابراز عواطف و احساسات علنی را به فرزندان خود نشان نداده اند، به گونه ای دیگر ابراز علاقه می کنند. آنها براساس الگوهای سنتی و ارتباطی والدین خود رفتار می کنند و علاقمندی خود را به روش های سنتی مانند تامین نیازهای خانواده، در اولویت قرار دادن کار و شغل و مسائل خانوادگی بروز دهند.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: اهمیت بوسیدن همسر


راهکارهای رفع مشکل نبوسیدن همسر

راهکارهای رفع مشکل نبوسیدن همسر


بنابراین، پیش از نگرانی و برداشت های مختلف درمورد عدم ابراز علاقه همسر خود، ابتدا شخصیت او را بشناسید. درمورد درون گرا بودن او تحقیق کنید. افراد دورن گرا احساسات خود را به سختی در هر زمینه ای با اطرافیان در میان می گذارند. همچنین درمورد خانواده بررسی کنید آیا در خانواده ای با عقاید سنتی در رابطه با مردان رشد کرده است. رابطه والدین او با همدیگر را بررسی کنید و بطورکلی دیدگاه او درمورد ابراز علاقه و شیوه راحت تر برای این کار را جویا شوید.


درمورد ابراز علاقه صحبت کنید


برای رفع مشکل نبوسیدن همسر معمولا توصیه می شود با همسرتان دوستانه صحبت کنید و بگویید با چه کارهایی خوشحال وهیجان زده می شوید. برقراری یک رابطه دوستانه و رضایت بخش برای هر دو طرف، یکی از مهمترین مهارت هایی است که زوجین برای دوام زندگی باید به آن توجه کنند. بدین منظور، باید درمورد نیازهای یکدیگر با هم صحبت کنید. درمورد طرز لباس پوشیدن خود با او صحبت کنید. یا به او بگویید وقتی شما را نوازش می کند یا می بوسد، تا چه حد برایتان لذت بخش است. به گونه ای دوستانه نیازهایتان را برای او شرح دهید.


هیجان خود را نشان دهید


برای رفع مشکل نبوسیدن همسر، به رفتارهای خوب همسر خود دقت کنید. حتما همسر شما رفتارهای پسندیده ای از خود نشان می دهد که شایستگی تشویق دارد. در هنگام مشاهده رفتارهای خوب همسرتان از اون تشکر و قدردانی کنید و بگویید که تا چه حد مشاهده این رفتارها برای شما خوشحال کننده و هیجان انگیز است. با این گونه تشویق ها و قدردانی ها او تلاش های بیشتری در این زمینه خواهد داشت. البته نباید زیاده روی کنید و یا صرفا زمان هایی که نسبت به شما محبت نشان می دهد از او تشکر کنید. دامنه قدردانی خود را وسعت بخشید و در زمینه های مختلف از او قدردانی کنید. پس از قدردانی ها، رفته رفته تغییرات او را مشاهده می کنید و می بینید رابطه او با شما صمیمی تر شده و او نیز راحت تر میتواند هیجان خود را به شما نشان دهد. در اینجا باید به او کمک کنید که بدون خجالت و براحتی هیجانات خود را بروز دهد.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: اثرات بوسیدن همسر بر سلامتی


نیازهای خود را نشان دهید

نیازهای خود را نشان دهید


مهمترین نیاز یک مرد این است که احساس قدرت داشته باشد. هر مردی تلاش می کند حامی زن خود باشد و به او کمک کند. مرد نیاز دارد که زن این موضوع را بپذیرد و خود را نیازمند قدرت او برای رسیدن به خواسته هایش در زندگی ببیند. یک مرد نیاز به احترام، مهربانی و عشق دارد. مرد می خواهد ببیند که در نظر همسر خود، همان شخص موردعلاقه اوست.


زن باید با درک نیازهای مرد، سعی کند نیازهای خود را نیز به مرد نشان دهد. زنی که به نیازهای همسر خود پی برده و این حقیقت را بصورت زبانی و عملی به همسر خود نشان می دهد خیلی راحت تر می تواند نیازهای خود را با همسر بازگو کند. مطمئنا چنین مردی برای رفع هر نیاز همسرش ازجمله عشق ورزیدن و بوسه زدن تلاش بیشتر خواهد کرد.


برای رفع مشکل نبوسیدن همسر، خودتان پیشروی کنید


بسیاری از زنانی که از نبوسیدن همسر شکایت دارند، عادت کرده اند که شروع محبت ورزیدن از سوی مرد باشد. گاهی مردان به دلیل مشکلات کاری یا فشارهای مختلف زندگی، تمایلی به شروع رابطه و عشق ورزی ندارند. در این مواقع، وظیفه زنان است که با کارهای خود، او را تشویق به عشق ورزی و ابراز محبت کنند. بنابراین خودتان بوسیدن را شروع کنید. مردان نیز بوسه زدن را دوست دارند. سعی کنید با شروع بوسه زدن، او را تشویق کنید که شما را ببوسد. این کار را به عادت هر روز تبدیل کنید و از مزایای بوسیدن همسر با او صحبت کنید.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: آموزش تحریک همسر


شوهرتان قبلا شما را می بوسید


در برخی مواقع، نبوسیدن همسر ممکن است دلایل دیگری داشته باشد و همسرتان جزو مردانی بوده که از همان ابتدا براحتی به شما ابراز علاقه نشان می داده اما مدتی است که دیگر چنین علاقه ای به شما نشان نمی دهد. در این صورت درمورد علت این رفتار با او صحبت کنید. البته صحبت شما همواره باید دلسوزانه و با محبت و به دور از تحقیر و شکایت باشد. سعی کنید درمورد کار او بپرسید که آیا حجم کاری او افزایش یافته یا آیا مشکل کاری یا مسائل خانوادگی پیش آمده که از آن بی خبرید؟


معمولا بسیاری از مردان به دلیل مشکلات و استرس های زیاد، ساکت و گوشه گیر می شوند. در این حالت، تلاش کنید با او همراهی کنید، او را درک کرده و حمایتش کنید. پس از گذشت مدتی، اگر این مشکل حل نشد و یا دلیل تغییر رفتار او را متوجه نشدید، این مسئله را با او مطرح کرده و نگرانی خود را بصورتی دوستانه و در زمانی مناسب به او بگویید.


همچنین در مواقعی که دیگر که برای رفع مشکل نبوسیدن همسر، هیچ راهی سراغ ندارید و تمام این راه ها را امتحان کرده و به جواب نرسیده اید، به یک زوج درمانگر مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط آموزش بوسیدن و لب گرفتن

مطلب مرتبط نکات مهم در معاشقه

این مطلب در تاریخ پنج شنبه 11 تير 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
11657





نظر شما در مورد مطلب همسرم مرا نمی بوسد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




روش جلب نظردختر برای ازدواج
روش جلب نظردختر برای ازدواج

مهارتهای دخترانه در رابطه با جنس مخالف
مهارتهای دخترانه در رابطه با جنس مخالف

علائم ابتلا به ایدز
علائم ابتلا به ایدز

هویت جنسی و اختلال هویت جنسی ( ترانس سکشوال)
هویت جنسی و اختلال هویت جنسی ( ترانس سکشوال)

ضریب هوشی زنان بیشتر است یا مردان
ضریب هوشی زنان بیشتر است یا مردان

هوسرانی مردان از كجا ریشه می گیرد؟
هوسرانی مردان از كجا ریشه می گیرد؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4640

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266282403

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام