اصول و آموزش رابطه دهانی

اصول و آموزش رابطه دهانی

رابطه دهانی در دوره نامزدی،در این مقاله به بررسی اصول رابطه دهانی ( سکس دهانی ) که برای زوجین بسیار لذت بخش است، نحوه انجام این کار و مضررات احتمالی چنین رابطه ای می پردازیم.

آموزش رابطه دهانی و نکاتی که باید به آن دقت کنید

یکی از روش های برقراری رابطه جنسی بصورت لذت بخش، رابطه جنسی دهانی است. این رابطه که معمولا مردها بیشتر خواهان آن هستند، بسیار لذت بخش است. البته این رابطه صرفا برای مردها لذت بخش نیست. بلکه زنان را نیز به اوج لذت جنسی می رساند بدون اینکه دخول در واژن انجام گیرد. در این مقاله به بررسی اصول رابطه دهانی، نحوه انجام این کار و مضررات احتمالی چنین رابطه ای می پردازیم.

اصول رابطه دهانی چیست

رابطه دهانی یا اورال سکس، رابطه ای است که زبان و دهان و حلق نقش مهمی در آن ایفا می کنند و به کمک این اعضا، اندام شریک جنسی تحریک می شود. این رابطه جنسی هم برای زن و هم برای مرد لذت بخش است. باتوجه به اصول رابطه دهانی، درمواقعی که امکان دخول وجود ندارد یا به منظور پیشگیری از بارداری می توان از این روش استفاده نمود. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که احتمال انتقال بیماری در این روش بسیار زیاد است. شستن اندام جنسی پیش از شروع این کار بسیار ضروری است. همچنین باید از سلامتی کامل شریک جنسی اطمینان حاصل کرد.

پیش از شروع رابطه دهانی بهتر است نوازش و بوسیدن های عاشقانه انجام شود. در این رابطه به هیچ وجه نباید هیچ گونه خشونتی بکار رود زیرا سبب دلزدگی و دوری از رابطه می شود. لیسیدن و خوردن های چرخشی سبب لذت بیشتر می شود. همچنین نباید ارتباط چشمی و تنفسی خود را قطعا کنید. خوردن آلت تناسلی مرد توسط زن بسیار راحت است اما این درصورتی که زن با رضایت کامل این کار را انجام دهد. با وارد شدن آلت مرد در دهان زن و مکیدن آن، فشارهای اندک وارد شده به آلت مرد سبب اوج لذت جنسی مرد مشابه حالت دخول می شود.

بکارگیری اصول رابطه دهانی برای نقاط تحریک پذیر زن

یکی از سوالات رایج بسیاری از مردان این است که باید دقیقا دهان خود را بر کجای زن بگذارند و کدام قسمت را تحریک کنند. بهترین پاسخ این است که با رعایت اصول رابطه دهانی، هر قسمت از بدن زن که حساس و تحریک پذیر است را می توانید بخورید یا بلیسید و نوازش کنید.

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: از رابطه دهانی بدم می آید اما همسرم دوست دارد چکار کنم

نقاط تحریک پذیر زیادی در بدن زنان وجود دارند

  • لب ها یکی از نقاط تحریک پذیر زنان است. سعی کنید با بوسیدن به همراه عشق، همسر خود را تحریک کنید.

  • برخی زنان با بوسیدن گردن و لاله گوش نیز تحریک می شوند. اما بهتر است قبل از این کار، از همسر خود سوال کنید زیرا برخی زنان با ریختن بزاق دهان در این قسمت مشکل دارند و سبب ناراحتی آنها می شود.

  • براساس اصول رابطه دهانی برای زنان، نوک سینه در تمامی زنان یکی از مهمترین نقاط تحریک پذیر است. مرد باید بداند چگونه سینه را بخورد تا شاهد تحریک بیش از اندازه زن شود. حرکات چرخشی زبان و دهان بر نوک سینه ها می تواند اوج تحریک و لذت زن را سبب شود. اما نباید به هیچ وجه از گاز گرفتن و حرکات خشن استفاده کرد زیرا این کار لذت بخش نبوده و سبب فراری شدن او از رابطه جنسی می شود.

  • خوردن و لیسیدن شکم و پهلو نیز می تواند سبب تحریک برخی زنان شود.

  • همچون سینه ها، اندام جنسی و بخصوص کلیتوریس زن مهمترین و اصلی ترین قسمت تحریک پذیر در زنان است که می تواند به اوج لذت جنسی برسد. با خوردن این قسمت توسط مرد، به دلیل وجود رگ های بسیار زیاد، لذت بسیاری نصیب زن می شود. اما مردان در خوردن این قسمت باید نهایتا دقت را بکار برند و بسیار لطیف و آرام این کار را انجام دهند.

معایب و خطرات ناشی از رابطه جنسی دهانی

معایب و خطرات ناشی از رابطه جنسی دهانی

باتوجه به اصول رابطه دهانی، این رابطه زمینه ساز مشکلات و بیماریهای زیادی برای هریک از زن و مرد می شود. برخی از مهمترین این بیماری ها به شرح زیر است.

هرپس یا HSV

یکی از رایج ترین بیماریهای جنسی است که در رابطه دهانی منتقل می شود. این بیماری به دو صورت ظاهر می شود: دانه هایی به شکل تاول تبخالی در اطراف دهان پدیدار می شود. یا اینکه زخم های تناسلی در بدن ایجاد می شود.

بیماری های مقاربتی جنسی یا STD

فرد مبتلا به HIV یا بیماری مقاربتی، نباید رابطه جنسی دخول داشته باشد. برقراری رابطه دهانی نیز سبب انتقال بیماری می شود.

بیماری HPV

برطبق اصول رابطه دهانی و ترشحاتی که در آن رخ می دهد، بیماری HPV در این رابطه منتقل می شود و سبب ایجاد زگیل در اطراف و داخل دهان می گردد. این عفونت همچنین از گلوی فرد آلوده می تواند به ناحیه تناسلی منتقل می شود که درمان آن نیاز به مصرف آنتی بیوتیک ها دارد.

هپاتیت A و B

درصورت وجود ویروس هپاتیت A در مدفوع فرد آلوده، تماس دهانی مقعدی امکان انتقال این ویروس را ایجاد می کند. اما هپاتیت B در خون وجود دارد و درصورتی در این نوع رابطه منتقل می شود که خونی وجود داشته باشد.

سیفلیس

اگر دهان در تماس با زخم باز یا راش پوستی عفونی قرار داشته باشد، امکان انتقال این بیماری وجود خواهد داشت. درصورت تماس دهان با مقعد، احتمال انتقال عفونت های دستگاه گوارش و انگل افزایش می یابد.

سوزاک

برطبق اصول رابطه دهانی، یکی از معایب این رابطه، قرارگیری در معرض بیماری سوزاک واژنی است. همچنین اسپرم آلوده به این بیماری می تواند به دهان منتقل شود.

تبخال

علائم تبخال روی دهان سبب انتقال آن به همسر می شود. بخصوص این مشکل ازطریق دهان به واژن یا واژن به دهان به سرعت منتقل می شود.

نظر اسلام درمورد رابطه دهانی

یکی از سوالات رایج بسیاری از زوجین این است که آیا رابطه جنسی دهانی حرام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هرگونه لذت جنسی و مشابه آن ازطریق همسر کاملا حلال است و محدودیتی در این زمینه قائل نشده است. صرفا در برخی ایام خاص و هنگام عادت ماهیانه، آمیزش جنسی حرام است. همچنین خوردن منی زن و مرد در هر دو حالت حرام است.

اما این به معنای مناسب یا مجاز بودن هر نوع رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. اصول رابطه دهانی بطور صحیح نیز در شرع اسلام هرچند حرام نیست اما کراهت شدید دارد.

 مطالب پیشنهادی

 مطلب مرتبط خطرات رابطه دهانی برای واژن

مطلب مرتبط چرا مردها انقدر به رابطه زناشویی دهانی علاقه دارند

این مطلب در تاریخ يكشنبه 14 تير 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
64746





نظر شما در مورد مطلب اصول و آموزش رابطه دهانی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




افکار و باورهای اشتباه در ازدواج
افکار و باورهای اشتباه در ازدواج

قبل از ازدواج از سلامت جنسی یا اختلالات جنسی خود مطلع شویم
قبل از ازدواج از سلامت جنسی یا اختلالات جنسی خود مطلع شویم

نحوه صدور گواهی بکارت از پزشکی قانونی
نحوه صدور گواهی بکارت از پزشکی قانونی

اشتباهات در استفاده از کاندوم
اشتباهات در استفاده از کاندوم

انواع مشاوره آنلاین
انواع مشاوره آنلاین

تاثیر خانواده در فرار دختران از خانه
تاثیر خانواده در فرار دختران از خانه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

182

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266463835

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام