کدام رازها را باید به همسر بگوییم

کدام رازها را باید به همسر بگوییم

بیان کردن برخی از راز ها به همسر و شریک زندگی ضروری است و سبب ایجاد اعتماد و صمیمیت بیشتری می شود و همسرتان خود را به شما نزدیک تر از هر کسی می داند.نگاهی به زندگی خودتان بیندازید! بین شما و همسرتان چه صحبت های نگفته ای هست؟ شما هم مدام با ترس از اینكه این نقطه های پنهان زندگیتان آشكار شوند و به عشقی كه بین شماست اسیب بزنند روزهای تان را شب می كنید؟ ما به شما می گوییم كه نگفتن چه رازهایی میتواند به روابط شما اسیب بزند و چه صحبت هایی را میتوانید بدون عذاب وجدان برای همیشه در دل تان حبس كنید. رازهای پنهانی که حتما باید به همسرتان بگویید

در مورد مسائل مالی

زمانی که میخواهید بدون اطلاع همسرتان یک وام بگیرید یا این که حساب پس‌انداز پنهانی داشته باشید، حتماً فکر می کنید این تنها قدری پول است و نمی تواند به مشکل بزرگی برای زندگیتان تبدیل شود ولی این تفکر اصلاً درست نیست. صحبت، صحبت پول نیست بلکه این جا پای اعتماد به میان میآید. این مسئله هنگامی به بحران بزرگی تبدیل می شود که شوهرتان بفهمد در زمانی که زندگی شما به آن پول نیاز داشته، شما به وی از پس اندازتان چیزی نگفته بودید.

مسائل جدّي در مورد خانواده شما

مسائلی که در مورد خانوادتان است و زندگی شما را هم تحت‌تأثیر قرار میدهد باید حتماً به شریکتان گفته شود و اجاره ندهید که بعد ها این مسأله در زندگی مشترک شما مسئله ساز شود و روابطتان را تحت‌تأثیر قرار دهد. چه رازهایی را باید به همسرتان بگویید

بیماری های جدّي

گفتن بیماری به همسر

شما باید بیماری های جسمی و روحی را که دارید با طرف مقابل در بین بگذارید ؛ او قرار است با شما زندگی کند و هر بیماری که در شما وجود دارد زندگی وی را هم تحت‌تأثیر قرار میدهد پس حق دارد که همه چیز را بداند.

اخلاق های خاص

چنانچه اخلاق های خاصی دارید که خودتان میدانید شاید برای برخی از آدم ها قابل هضم نباشد تلاش نکنید آنرا مخفی کنید و برای اینکه شخص مقابلتان را آزرده خاطر نکنید آن رفتار را انجام ندهید ؛ آن اخلاق جزوی از شماست و شاید تایمی کوتاه یا بلند آنرا نشان ندهید ولی پس از مدتی ديگر نمیتوانید به مخفی کردنش ادامه دهید.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چطور به خواستگار از بیماریمان بگوییم

رازهای پنهانی که مردان باید بدانند

اعتیاد

درصورتی که به ماده خاصی اعتياد دارید حتماً باید آنرا بیان کنید، اعتیاد مسأله ای نیست که بتوانید آنرا مخفی کنید. شاید فکر کنید میتوانید بدون اطلاع از همسرتان اعتیادتان را ترک کنید و کسی هم خبردار نمی شود. در صورتی که ترک اعتیاد به هر گونه مخدرها مشکل است و نمی توانید بدون کمک افراد دیگر و مشاوره از پس آن بربیایید. ترک سرخود باعث برگشت به مصرف می شود و تمام زندگی مشترک و مسوولیت پذیری شما در قبال همسرتان را تحت‌تأثیر قرار می دهد.

چنانچه دیگر عاشقش نیستید

دیگه عاشق همسرم نیستم

چنانچه احساس تان در خصوص شریك زندگیتان فرق كرده یا اینكه حس می كنید در روابط بین شما یك جای كار می لنگد، باید مسئله را با وی در بین بگذارید. به همسرتان بگویید چه احساسی دارید و دلایلی كه فکر می كنید چنين تغییراتی در احساس شما ایجاد كرده اند را هم با او در بین بگذارید. صحبت هایش را بی طرفانه و با ارامش بشنوید و ایده‌ال تان از یك زندگی خوب را برایش شرح دهید. درصورتی که حس كردید مكالمه دونفره شما به جای خوبی نمی رسد، از یك مشاور خانواده برای پیدا كردن الگوی خوب و البته شدنی برای ساختن زندگی موفق كمك بگیرید و اجازه ندهید سكوت تان رسیدن به چنين ایده آلی را هرروز مشکل تر كند.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: تاثیر گذشته جنسی شما در زندگی زناشویی

از سردی روابط جنسی تان بگویید

از روابط زناشویی تان لذتی نمی برید و هر دفعه بخاطر همسرتان این رابطه را تحمل می كنید؟ سرد شدن شما نباید مانند یك راز بماند و از همسرتان مخفی شود. چنانچه نمی خواهید این بي‌ميلي در روابط شما ماندگار شود و به آن اسیب بزند، مسئله را با همسرتان در بین بگذارید. درصورتی که علت این سردی برای خودتان روشن است، آنرا با همسرتان مطرح كنید و برای برطرف شدن علت موردنظر سعی كنید. ولی چنانچه خودتان هم نمی دانید چگونه كارتان به این جا كشیده، با همسرتان سراغ یك متخصص سكسولوژیست بروید و ریشه های این سردی را در كنار هم بررسی كنید.

زمان مناسب برای افشای راز

درصورتی که قرار است رازی را برای همسرتان بازگو کنید باید بدانید که زمان هایی وجود دارند که مناسب این کار نیستند: - زمان خواب - هنگامی که که یک یا هر دو در حالت استرس برانگیزی قرار دارید - هنگامی که که یک یا هر دو عصبانی یا آشفته اید - هنگامی که که یکی یا هر دو خسته یا بیمارید - هنگامی که که همسرتان با خبر بدی رو به رو شده

منبع: بیتوته

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط آنچه باید به همسرگفت و آنچه نباید به همسر گفت

مطلب مرتبط رازهای مخفی در مورد خانم ها که آقایان نمی دانند

این مطلب در تاریخ سه شنبه 6 مرداد 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.4
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
3242





نظر شما در مورد مطلب کدام رازها را باید به همسر بگوییم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




معیارهای لازم برای انتخاب همسر
معیارهای لازم برای انتخاب همسر

خواستگاری دختر از پسر
خواستگاری دختر از پسر

مواد آرایشی که برای زنان باردار مضر است
مواد آرایشی که برای زنان باردار مضر است

تفاوت حمله قلبی زنان با مردان
تفاوت حمله قلبی زنان با مردان

رهایی از مهرطلبی!
رهایی از مهرطلبی!

چه زمانی باید فکر طلاق باشیم
چه زمانی باید فکر طلاق باشیم










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

2473

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266466126

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام