همسرم رمز گوشی اش را نمی دهد!

همسرم رمز گوشی اش را نمی دهد

پیش از آنکه وارد صحبت اصلی این موضوع شویم مقدمه ای را بیان می کنیم . فرهنگ موبایل

در یک رابطه زناشویی سالم استراق سمع در تماس های دوطرف ممنوع می باشد ، زیرا این عمل باعث ایجاد بدبینی و شک و شبه هایی بین دو طرف می شود.چک کردن گوشی و رفتار های همسر در هر زمینه ای باعث ایجاد اضطراب و عدم اعتماد بین طرفین می شود .

آیا باید رمز گوشی همسر را بدانیم ؟

همسر خود را در این زمینه تحت فشار قرار ندهید. در فرآیند رمز گذاری بر روی تلفن همراه ، بین زوجین حساسیت هایی پدید می آید که رابطه را بین آن ها دچار اضطراب و پریشانی می کند. بنابر این باید هیچ رمزی بین آن ها وجود نداشته باشد یا طرف مقابل از آن با خبر باشد ، زیرا فردی که روی تلفن همراه خود رمزی مخفی دارد و از گفتن آن خودداری می کند به احتمال زیاد چیزی برای بر ملا شدن دارد.زوجین در زندگی مشترک خود باید به یک جمع بندی کلی برسند که ،اگر بخواهند مسائلی را از همدیگر پنهان کنند ، طبیعتا شک ها و دلهره هایی بین آن ها ایجاد می شود و همین امر سبب سلب اعتماد آن ها از یکدیگر می شود ، زیرا پنهان کاری، بساری از مسائل را موجب سوء تفاهم می کند .

حفظ حریم خصوصی همسر :

حفظ حریم خصوصی همسر

همسر خود را بهتر است بیشتر درک کنید .یکی از نکات مهم در رابطه زناشویی حفظ و احترام به حریم خصوصی خود و همسر است . از چک کردن تلفن همراه همسر خود ، خوداری کنید .چک کردن تلفن همراه همسر خود چیزی جز از بین رفتن رابطه خوب را در بر ندارد و همین باعث دل آزردگی و ناراختی طرف مقابل شما می شود .

پس چه خوب است با این میل سرکشی مبارزه کنید و همچنین لازم است ، به یاد داشته باشید که یه رابطه خوب و صمیمی بین زوجین ، زمینه گفت و گوهای خصوصی بین زوجین را فراهم می کند و رابطه را نیز پایدار تر می کند .

 

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: آیا حق چک کردن موبایل همسر را داریم

 

کنجکاوی در تلفن همراه همسر :

زنان اغلب نسبت به گوشی به دست بودن همسرشان در خانه از یک تا صدها دقیقه حساسیت هایی دارند . خیلی ها بر این باورند که پیشرفت تکنولوژی باعث خراب شدن رابطه آن ها با همسر خود شده ، اما مسئله اصلی خراب شدن رابطه آن ها پیشرفت تکنولوژی نیست بلکه عدم مدیریت درست تکنولوژی است .

حساسیت بیش از اندازه موجب سلب اعتماد می شود به همین خاطر به زنان توصیه می شود در گفت و گو با همسر خود از لحن های بد و سرزنش امیزی مانند : با کی چت میکنی؟ ،این کیه باهاش حرف می زنی ؟ و موارد دیگر خودداری کنید زیرا باعث می شود مرد احساس کند که سعی در محدود کردن او دارید و اعتماد کافی به او ندارید .

اشاره ای به جنبه منفی چک کردن گوشی

اشاره ای به جنبه منفی چک کردن گوشی

همسر خود را در این زمینه کمی آزاد تر بگذارید . خوب است از خود این سوال رو بپرسیم که آیا واقعا چک کردن موبایل همسر خود باعث بهتر شدن رابطه می شود؟ . گاهی این بدبینی ها و نگرانی ها که نتیجه آن چک کردن گوشی همسر خود می شود ،شاید هیچ گونه شواهدی مبنی خیانت همسرتان نباشد و این عمل شما باعث ایجاد فضای سرد و نا امن در خانه می شود ، و حتی ممکن است فرزندان را نیز درگیر این ماجرا کند . به این نکته هم توجه داشته باشید که شک و تردید موضوعی است که ، ابتدا خود را و سپس زندگی و کل خانواده را در بر می گیرد و تا مرز نابودی می کشاند .

شک به همسر ،عشق شما نابود می کند

شک از آن موضاتی است که در زندگی همه انسان ها وجود دارد ، اما گاهی این مسئله می تواند حسابی دردسر آفرین شود و روند زندگی را مختل کند . به محض اینکه بی اعتمادی در رابطه ای وارد شود ، آن رابطه به سمت ویرانی می رود .شک از جمله عواملی است که اگه در رابطه ای به وجود بیاید ،اعتماد و احترام بین زوجین کمرنگ می شود و به تدریج آن پناهگاه امن خانه به جهنمی تبدیل می شود . در روابط زناشویی اگرذره ای شک به وجود بیاید ،عشق میان آن ها ذره ذره رو به زوال می رود و عشق نابود شده هم کمتر پیش می آید که به حالت اولیه بر گردد . لازم به ذکر است که بگوییم ، زنانی که عبارت "شک به همسرم "را دائما در ذهن خود مرور می کنند ،در واقع به طور غیر مستقیم خود را از رفتار های محبت آمیز و عشق و علاقه همسر ، دور می کنند .

پیشنهادات کاربردی در این زمینه

این نکته مهم را نیز فراموش نکنید که سوء ظن بیش از حد به همسر خود باعث می شود که همسر شما به سمت خیانت سوق داده شود . گاهی اصلا مرد در فکر پنهان کاری و این افکار نیست اما آنقدر جو خانه سنگین است که او را به سمت محبت از غیر می کشاند .

پس سعی کنید :

وفادار بمانید و به وی حس وفادار بودن رو القا کنید . تلاش کنید در هر لحظه از زندگی ، کیفیت زندگی خود را ارتقا بخشیده وفضای خانه را سرشار محبت و عشق کنید . چه خوب است درباره نگرانی ها و اضطراب های خود با همسر خود صحبت کنید .

 مطالب پیشنهادی

 مطلب مرتبط دلایلی که باعث می شود همسرتان گوشی شما را چک کند

مطلب مرتبط آیا حق چک کردن تلگرام همسر را داریم

این مطلب در تاریخ پنج شنبه 23 مهر 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
10710





نظر شما در مورد مطلب همسرم رمز گوشی اش را نمی دهد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دروغ و پنهان کاری در ازدواج
دروغ و پنهان کاری در ازدواج

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده
بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

انواع بیماریهای پروستات
انواع بیماریهای پروستات

درد در آلت تناسلی مردان
درد در آلت تناسلی مردان

استرس چیست؟ چرا استرس میگیریم ؟ چکار کنیم استرس نداشته باشیم
استرس چیست؟ چرا استرس میگیریم ؟ چکار کنیم استرس نداشته باشیم

ازدواج زن مطلقه با مرد مجرد
ازدواج زن مطلقه با مرد مجرد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9824

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266473477

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام