رابطه جنسی با حیوانات یا اختلال جنسی حیوان خواهی-زوفیلیا

رابطه جنسی با حیوانات یا اختلال جنسی حیوان خواهی-زوفیلیا

حیوان خواهی یک مدل نابهنجاری جنسی است که در آن اشخاص با حیوانات تماس جنسی می گیرند. نوع اتفاقی آن در شبانان و گله داران و مهتران مشاهده می گردد ولی نوع مرضی آن در اشخاص عقب مانده و فاقد شعور و دارای محرومیت های جنسی دیده می شود، بعضی از این منحرفین دچار سادیسم هم بوده و موقع عمل جنسی حیوان را شکنجه نموده و می کشند.

زوفیلیا یا حیوان خواهی

زوفیلیا، یک بیماری جنسی است که در آن انسان نسبت به حیوانات میل و انگیزش جنسی دارد. این انگیزش حاوی مجسم سازی فانتزی ها و تخیلات جنسی در مورد حیوانات و داشتن رابطه جنسی واقعی با آنان است. ولی نکته مهم این است که اصولا تمام افرادی که زوفیلیا دارند، رابطه جنسی برقرار نمی کنند.

حیوان‌بازی یا حیوان‌خواهی یک نوع نابهنجاری جنسی است که در آن افراد با حیوانات تماس جنسی می‌گیرند. نوع اتفاقی آن در شبانان و گله‌داران و مهتران مشاهده می‌گردد ولی نوع مرضی آن در افراد عقب‌مانده و فاقد شعور و دارای محرومیت‌های جنسی دیده می‌شود، برخی از این منحرفین دچار سادیسم نیز بوده و هنگام عمل جنسی حیوان را شکنجه کرده و می‌کشند / ویکی پدیا

حیوان خواهی,اختلال جنسی حیوان خواهی,حیوان خواهی یا زوفیلی حیوان خواهی یا زوفیلیا

تبعات منفی رابطه جنسی با حیوانات

بدون تردید، برقراری رابطه جنسی با حیوانات سلامتی انسانها و جوامع را در معرض تهدید جدّي قرار می دهد. انجام این عمل غیر انسانی، باعث انتقال یافتن عفونت هایی به انسانها می شود که از این عفونت ها با عنوان زونوز تعبیر می شود. عفونت های منتقل شده از راههای مختلفی و به وسیله حیوان به بدن انسان انتقال پیدا می کنند. در بعضی مواقع عفونت هایی در اثر انجام این عمل به وجود می آید که علم پزشکی هم برای مقابله با آن امادگی لازم را پیدا ننموده است. حیوان خواهی,اختلال جنسی حیوان خواهی,حیوان خواهی یا زوفیلیا

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: انواع انحرافات جنسی و درمان آن

درمان حیوان خواهی رابطه جنسی با حیوانات

از ديگر پیامدهای جدّي رابطه جنسی با حیوانات میتوان به واکنش های آلرژیک اشاره نمود. هاری، انگل و قارچ که با اثر گذاری بر روی سیستم عصبی، مرگ اشخاص را در پی خواهد داشت، قسمتی از این مسایل می باشند. گفتنی است که این واکنش های آلرژیک تنها به این موارد محدود و محصور نمی شود. بر این اساس، بروز بیماری های کلیه، قلب، مغز، ریه و کبد، تنها بخشی از پیامدهای نامساعد این عمل شمرده می گردد.

درمان حیوان خواهی رابطه جنسی با حیوانات

همینطور باکتری هایی که منجر به مرگ و مننژیت و سرطان که در صورت عدم درمان، مرگ انسان را رقم خواهند زد، از ديگر بیماری های ناشی از برقراری رابطه جنسی با حیوانات می باشد. ناگفته نماند که در کشورهای خاورمیانه، رابطه با حیوانات، به خصوص حیوانات اهلی مثل مرغ، گاو، الاغ و گوسفند بسیار رایج و شایع می باشد. این مسئله علاوه بر ایجاد بیماری های غیر قابل معالجه ، باعث الودگی فراورده ها و گوشت این حیوانات می شود.

علل روی آوردن بعضی افراد به زوفیلیا

اساساً علل گوناگون و متعددی میتواند بعنوان عامل گرایش اشخاص به چنين اعمالی شناخته شود. ولی بطور کلی، شاید عدم مهیا بودن شرایط برقراری یک رابطه جنسی درست مثل نداشتن شریک جنسی، اصلی ترین عامل بروز چنين انحرافاتی باشد. از طرفی، بعضی اشخاص هم به دلایلی مثل تنوع طلبی و یا عدم رضایت از روابط جنسی و ارتباطات زناشویی خویش، به طرف چنين رفتارهایی روی آورند. اما درصدی از علل زوفیلیا یا حیوان خواهی هم، مربوط می شود به احساس کنجکاوی و درک لذت های جدید مثل تجربه رابطه با حیوان که معمولاً بخاطر تجسمات جنسی شخص، ایجاد می گردد. حیوان خواهی,اختلال جنسی حیوان خواهی,حیوان خواهی یا زوفیلی تبعات منفی رابطه جنسی با حیوانات

درمان زوفیلیا

تمایل به برقراری رابطه با حیوانات که تحت عنوان زوفیلیا شناخته می شود از نظر روانشناسی نوعی اختلال در وضعیت سلامت روانی است که از طريق پیگیری درمانهای روان شناختی قابل بهبود است. از جمله درمان هایی که برای این مشکل بکار گرفته می شود میتوان به درمانهای شناختی- رفتاری، سکس تراپی و درمانهای حمایتی اشاره کرد. در صورتی که در کنار این مشکل اختلال روان شناختی دیگری مانند بیماری افسردگی یا مشکلات جنسی شدید وجود داشته باشد روانشناس شما را به یک روان پزشک ارجاع خواهد داد تا درمانهای دارویی لازم را هم در کنار فرآیند روان درمانی آغاز کنید.

به نقل از بیتوته

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: خواستگارم فوت فتیش است چکار کنم

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: علاقه همسر به رابطه جنسی سه نفره

این مطلب در تاریخ شنبه 23 آبان 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.8
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
10660





نظر شما در مورد مطلب رابطه جنسی با حیوانات یا اختلال جنسی حیوان خواهی-زوفیلیا چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نحوه رفتار با دختران در رابطه عاطفی
نحوه رفتار با دختران در رابطه عاطفی

رفتارهای خاص زنان مطلقه
رفتارهای خاص زنان مطلقه

نکات مهم زایمان طبیعی
نکات مهم زایمان طبیعی

شرایط روزه گرفتن زنان باردار
شرایط روزه گرفتن زنان باردار

مشخصات زنان حسود
مشخصات زنان حسود

تغییر الگوی ازدواج
تغییر الگوی ازدواج










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9621

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266473274

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام